Jeronimo Martins chce zwiększyć rozpoznawalność marki Hebe

Autor: wirtualnemedia.pl 4 czerwca 2019 13:21

Jeronimo Martins chce zwiększyć rozpoznawalność marki Hebe Fot. materiały prasowe JMP

Agencja marketingu konwersji V&P wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL sieci drogerii Hebe (Grupa Jeronimo Martins) - podały Wirtualnemedia.pl.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Hebe i wzmocnienie emocjonalnej więzi klienta z siecią, która ma w Polsce 218 placówek.

Sieć drogerii Hebe pierwszym kwartale br. odnotowała wpływy sprzedażowe w wysokości 56 mln euro (23,3 proc. w górę w złotych, a 19,8 proc. w euro). Przychody w porównywalnej liczbie punktów sprzedaży Hebe zwiększyły się tylko o 5,4 proc.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • gość33 2019-07-16 01:45:53

    Hebe jest rozpoznawalne. Hebe po prostu nie ma aplikacji, zamówień on-line, promocji z których można skorzystać nie wychodząc z domu tak jak w rossmann (zamówienie on-line i odbiór stacjonarnie w drogerii później lub paczkomat i kurier) i w wielu miastach po prostu go nie ma. Hebe przegrywa z Rossmann po prostu dlatego, że nie robi tego co ta sieć. A to, czemu rossmann zawdzięcza popularność żadną tajemnicą nie jest.

  • tomekrudnicki 2019-06-22 07:49:31

    Taki gigant i tam ma znacznie łatwiej, jednak wielu klientów nadal ma zaufanie do lokalnych przedsiębiorstw. W naszym przypadku po przeniesieniu usług na naszą własną stronę internetową, w dużym stopniu pomogło narzędzie od bazo.io, znacznie łatwiej pozyskać klientów. Wisz kto jest zainteresowany Twoimi usługami i łatwiej nawiązać pierwszy kontakt.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6811
Ilość aktualnych ofert: 268012

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.