JYSK: Inwestowanie w sklepy stacjonarne to wciąż właściwa strategia

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 4 grudnia 2018 12:22

JYSK: Inwestowanie w sklepy stacjonarne to wciąż właściwa strategia Fot. materiały prasowe

JYSK osiągnął rekordowy obrót w wysokości 3,577 mld euro w roku finansowym 2017-2018, a  zysk operacyjny osiągnął wartość 474 mln euro. - To bardzo satysfakcjonujące, że po raz kolejny udaje nam się pobić rekordy w JYSK, co potwierdza, że ​​strategia inwestowania w fizyczne sklepy wciąż jest właściwa - powiedział założyciel sieci, Lars Larsen.

Na koniec roku finansowego, zakończonego 31 sierpnia br. JYSK prowadził 2668 sklepów na całym świecie. Sieć weszłarwnież na nowy rynek, jakim są  Zjednoczone Emiraty Arabskie - lokalny partner franczyzowy otworzył pierwszy sklep w Dubaju. To 50. kraj, w którym obecny jest JYSK.

Aby nadal wspierać ten wzrost, sieć JYSK rozbudowała centrum dystrybucji w Uldum w Danii. Kolejne centrum dystrybucyjne zostanie również otwarte w Bułgarii w przyszłym roku. 

JYSK otworzy także swoje pierwsze sklepy w Irlandii w 2019 roku: kraj świętego Patryka jest ostatnim ważnym europejskim rynkiem, na którym JYSK nie ma jeszcze swoich sklepów. Oficjalna inauguracja przewidziana jest na 2 kwietnia, dokładnie czterdzieści lat po tym, jak Larsen otworzył pierwszy punkt sprzedaży swojej sieci. Obecnie firma zatrudnia około 23 000 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,49

  • Śr

    1,78

  • Min

    0,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6261

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.