JYSK Polska pracuje nad formatem sklepów w galeriach - City Store

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2018 15:31

JYSK Polska pracuje nad formatem sklepów w galeriach - City Store Fot. materiały prasowe JYSK

JYSK podsumował rok finansowy, obejmujący okres od 1 września 2017, do 31 sierpnia 2018 roku. JYSK Polska odnotował imponujące wyniki sprzedaży - 2,6 mld zł. W retailu JYSK zanotował ponad 1,1 mld zł przychodu. Oznacza to wzrost o 12,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.  - Wyniki to efekt konsekwentnie budowanej strategii i coraz lepsza oferta. Polacy odwiedzali chętnie zarówno sklepy stacjonarne jak i sklep on-line - podała sieć.

- Kolejny rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik - dwucyfrowy wzrost sprzedaży i liczby klientów. W minionym roku finansowym dalej rozwijaliśmy sieć sklepów JYSK w Polsce. Sukcesywnie otwieraliśmy sklepy w tak zwanym koncepcie 3.0. Powstało 10 nowych sklepów, 40 przebudowaliśmy. Koncept 3.0 to większa i spójna przestrzeń dla dekoracji i inspiracji - podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. Nowoczesne rozwiązania stały się inspiracją dla naszych klientów i spotkały się z ich dużym uznaniem. W minionym roku odwiedziło nas milion klientów więcej niż przed rokiem – dodaje Padalak.

W obecnym roku finansowym JYSK będzie kontynuować rozwój sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad zupełnie nowym formatem sklepów w galeriach handlowych - City Store.

– City Store to znacznie mniejsze sklepy ze starannie dobraną ofertą. Klienci znajdą jeszcze więcej inspiracji w skandynawskim stylu. Koncept City Store świetnie sprawdził się w Danii, widzimy potencjał dla tego formatu w Polsce – mówi Piotr Padalak.

Zupełną nowością będzie także stworzenie w strukturach JYSK Polska kanału B2B.

– Już teraz duża część naszej sprzedaży to kanał B2B. Widzimy ogromny potencjał i wzrost zapotrzebowania na produkty JYSK w hotelach, ośrodkach wypoczynkowych, restauracjach, dlatego wzmacniamy tę gałąź biznesu - wyjaśnia dyrektor generalny JYSK Polska.

Sieć JYSK od kilku lat realizuje konsekwentnie strategię Customer First, umożliwiając klientom m.in. bezterminowy zwrot i wymianę towaru, 30 dniową gwarancję ceny, rezerwację towarów w cenie promocyjnej, testowanie materacy serii GOLD, darmowy transport za zakupy powyżej 1000 zł. 

– Zmieniamy się, stajemy się coraz bardziej nowocześni, ale wciąż największą wartością są dla nas pracownicy. Co roku przybywają nowi, bo otwieramy nowe sklepy. W Gdańsku, gdzie mieści się siedziba główna JYSK Polska rozwijamy centrum usług wspólnych dla innych krajów JYSK. Mocno stawiamy na rozwój naszych zespołów. W JYSK aż 85 proc. awansów to awanse wewnętrzne. Nasi sprzedawcy to świetni, zaangażowani fachowcy. Wielu z nich to ludzie o bardzo długim stażu pracy w JYSK. Bardzo staramy się dbać o dobre warunki i dobrą atmosferę w pracy – mówi Piotr Padalak

W roku finansowym 2017/2018 otwartych zostało 10 nowych sklepów. JYSK planuje dalszą ekspansję, w 2019 roku powstanie kolejnych co najmniej 13 sklepów.

– Naszą ambicją jest bycie największą i najbardziej popularną siecią handlową w naszej branży w Polsce – podsumowuje Piotr Padalak.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.