JYSK w Polsce osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2017 12:23

JYSK w Polsce osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży Na zdj. sklep JYSK w CH Morena w Gdańsku, fot. materiały prasowe

JYSK w Polsce osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży - 2,2 mld zł. W retailu Jysk zanotował pond 1 mld zł przychodu. Oznacza to wzrost o 13,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Wzrost o prawie 13,6 % w porównaniu z poprzednim rokiem to absolutny rekord. JYSK podkreśla, że za sukcesem firmy stoją dobrzy pracownicy i dobre decyzje.

- Staramy się być jak najlepszym pracodawcą. Dowodem na to jest duża grupa pracowników z długim i bardzo długim stażem pracy oraz niska jak na branże rotacja pracowników. Dzięki temu kadra w sklepach JYSK to fachowcy - znakomicie znają ofertę i są pomocni podczas wyboru produktów. A to ogromna wartość dla naszych klientów - podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. - Nasze sklepy odwiedziło 11,5 mln osób, biorąc pod uwagę, że te zakupy często są dokonywane całymi rodzinami, można sądzić, że co najmniej połowa populacji Polski odwiedziła jeden z ponad 200 sklepów JYSK. Dla nas to wielki sukces i powód do dumy, że Polacy coraz częściej doceniają nasze produkty, ich niepowtarzalny styl i prostotę wykonania – dodaje Padalak.

Mijający rok to także otwarcie nowego sklepu – 3.0. w zupełnie innym stylu z bogatą ofertą. Inspirujące i nowoczesne aranżacje czekają na klientów galerii Gdańsk Morena. W sklepie zaaranżowanym według nowej koncepcji stworzono większą i spójną przestrzeń dla dekoracji i inspiracji. - Teraz klienci znajdą więcej pomysłów, oglądając i testując meble w bardziej przyjaznym, domowym środowisku – dzięki czemu, mamy nadzieję, będą bardziej chętni do zakupu. Jeśli klientom spodoba się nowa koncepcja aranżacyjna, w przyszłości wszystkie nowe sklepy JYSK będą właśnie tak wyglądały – mówi Piotr Padalak.

JYSK prowadzi także sprzedaż on-line, która w tym roku odnotowała gwałtowny wzrost. W Łodzi otwarty został pierwszy w Polsce sklep, w którym można także obejrzeć asortyment sprzedawany on-line. - Oprócz skandynawskiej jakości i stylu zapewniamy profesjonalną obsługę w przypadku kiedy klient chce zwrócić towar. To nasz wyróżnik. Przyjazna polityka zwrotów, bez ograniczeń czasowych, daje naszym klientom poczucie bezpieczeństwa. Rozumiemy, że konsument może zmienić zdanie a nam zależy na tym, żeby nasze produkty cieszyły oko i dawały radość, dlatego zwroty przyjmujemy z pełnym zrozumieniem – dodaje Piotr Padalak

JYSK w Polsce planuje dalszą ekspansję. W najbliższych latach sieć sklepów zostanie poszerzona o kolejne 100 placówek, by z ofertą dotrzeć do jeszcze większej liczny klientów. JYSK w Polsce to część sukcesu całej firmy. Cała Grupa JYSK osiągnęła wynik 3,357 mld euro, EBIT 444 mln euro.

W Polsce JYSK istnieje od 18 lat. W ponad 200 sklepach zlokalizowanych w 157 miastach, rocznie zakupy robi ponad 11,5 miliona Polaków. JYSK zatrudnia ponad 2 000 osób.



Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane