JYSK w Polsce osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2017 12:23

JYSK w Polsce osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży Na zdj. sklep JYSK w CH Morena w Gdańsku, fot. materiały prasowe

JYSK w Polsce osiągnął rekordowe wyniki sprzedaży - 2,2 mld zł. W retailu Jysk zanotował pond 1 mld zł przychodu. Oznacza to wzrost o 13,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Wzrost o prawie 13,6 % w porównaniu z poprzednim rokiem to absolutny rekord. JYSK podkreśla, że za sukcesem firmy stoją dobrzy pracownicy i dobre decyzje.

- Staramy się być jak najlepszym pracodawcą. Dowodem na to jest duża grupa pracowników z długim i bardzo długim stażem pracy oraz niska jak na branże rotacja pracowników. Dzięki temu kadra w sklepach JYSK to fachowcy - znakomicie znają ofertę i są pomocni podczas wyboru produktów. A to ogromna wartość dla naszych klientów - podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. - Nasze sklepy odwiedziło 11,5 mln osób, biorąc pod uwagę, że te zakupy często są dokonywane całymi rodzinami, można sądzić, że co najmniej połowa populacji Polski odwiedziła jeden z ponad 200 sklepów JYSK. Dla nas to wielki sukces i powód do dumy, że Polacy coraz częściej doceniają nasze produkty, ich niepowtarzalny styl i prostotę wykonania – dodaje Padalak.

Mijający rok to także otwarcie nowego sklepu – 3.0. w zupełnie innym stylu z bogatą ofertą. Inspirujące i nowoczesne aranżacje czekają na klientów galerii Gdańsk Morena. W sklepie zaaranżowanym według nowej koncepcji stworzono większą i spójną przestrzeń dla dekoracji i inspiracji. - Teraz klienci znajdą więcej pomysłów, oglądając i testując meble w bardziej przyjaznym, domowym środowisku – dzięki czemu, mamy nadzieję, będą bardziej chętni do zakupu. Jeśli klientom spodoba się nowa koncepcja aranżacyjna, w przyszłości wszystkie nowe sklepy JYSK będą właśnie tak wyglądały – mówi Piotr Padalak.

JYSK prowadzi także sprzedaż on-line, która w tym roku odnotowała gwałtowny wzrost. W Łodzi otwarty został pierwszy w Polsce sklep, w którym można także obejrzeć asortyment sprzedawany on-line. - Oprócz skandynawskiej jakości i stylu zapewniamy profesjonalną obsługę w przypadku kiedy klient chce zwrócić towar. To nasz wyróżnik. Przyjazna polityka zwrotów, bez ograniczeń czasowych, daje naszym klientom poczucie bezpieczeństwa. Rozumiemy, że konsument może zmienić zdanie a nam zależy na tym, żeby nasze produkty cieszyły oko i dawały radość, dlatego zwroty przyjmujemy z pełnym zrozumieniem – dodaje Piotr Padalak

JYSK w Polsce planuje dalszą ekspansję. W najbliższych latach sieć sklepów zostanie poszerzona o kolejne 100 placówek, by z ofertą dotrzeć do jeszcze większej liczny klientów. JYSK w Polsce to część sukcesu całej firmy. Cała Grupa JYSK osiągnęła wynik 3,357 mld euro, EBIT 444 mln euro.

W Polsce JYSK istnieje od 18 lat. W ponad 200 sklepach zlokalizowanych w 157 miastach, rocznie zakupy robi ponad 11,5 miliona Polaków. JYSK zatrudnia ponad 2 000 osób.



Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    8,73

  • Min

    4,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.