Komputronik: Liczba klientów w sklepach wzrosła o 10 proc., w kanale mobile - o 41 proc.

Autor: dlahandlu.pl 6 lutego 2019 13:10

Komputronik: Liczba klientów w sklepach wzrosła o 10 proc., w kanale mobile - o 41 proc. Fot. materiały prasowe Komputronik

Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy doszło do 27 otwarć i reotwarć salonów marki w całej Polsce.  Przez cały rok Komputronik zwiększał także asortyment swoich produktów, a pod koniec roku oferta sklepu przekroczyła 100 tysięcy produktów, pochodzących od 2600 różnych marek. W planach na 2019 marka stawia na rozwój. Cel to 30 procentowy wzrost we wszystkich obszarach.

W minionym roku liczba klientów w salonach stacjonarnych Komputronik wzrosła o 10 proc., o 31 proc. nastąpił przyrost unikalnych użytkowników w sklepie internetowym, natomiast o 41 proc. przybyło ich w wersji mobile. Większą liczbę kupujących uzasadniają jednocześnie wyniki przeprowadzonych przez firmę badań, które wskazują, że 83 proc. klientów chętnie rekomenduje zakupy w Komputronik.

Marka dba o budowanie żywej społeczności konsumenckiej również w social mediach. Liczba fanów na fanpage’ach marki sięga blisko 250 tysięcy. Zaangażowaną grupę pod szyldem Komputronik Gaming marka zbudowała także na kanale You Tube, gdzie ma 81 000 subskrybentów. W 2018 marka przeszła rebranding. Powstała nowa strona internetowa, zmieniła się identyfikacja wizualna, strategia i fundamentalne działania. 

Klienci marki skupiają się także wokół stworzonej dla nich aplikacji lojalnościowej Klub Komputronik, powstałej w drugie urodziny programu Klient VIP. Aplikację wzbogacono o wiele nowych funkcji, dzięki którym pełni ona m.in. funkcję mobilnej karty rabatowej, platformy dostarczającej informacje o najnowszych premierach produktowych czy przydatne porady zakupowe. W Klubie Komputronik jest już niemal 130 000 osób.

Wyzwania w obszarze HR w 2018 roku dotyczyły głównie budowania zaangażowania pracowników oraz przeciwdziałania retencji, co w kontekście tzw. rynku pracy pracownika także w roku bieżącym ma być przedmiotem uwagi marki. Komputronik kontynuował pracę nad usprawnieniem wdrożenia dla nowych członków zespołów w ramach tzw. „Pakietu Start w Komputronik” oraz zajął się zarządzaniem talentami, pracując nad ścieżkami karier. W firmie kontynuowano działania w obszarze szkoleń i rozwoju, zarówno w postaci warsztatów umiejętności, jak i nowej, intuicyjnej oraz angażującej platformy e-learningowej. Przeprowadzono także badanie zaangażowania, by zidentyfikować ważne dla ludzi obszary, które są i będą przedmiotem działania marki w nowym roku. 

Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 140 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    14,27

  • Śr

    10,45

  • Min

    5,35

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7561
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.