Łódzka Sukcesja powiększa ofertę modową

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2018 09:44

O trzy znane marki odzieżowe - Monnari, Femestage Eva Minge oraz Essenza di Stile – wzbogaciła się oferta Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi.

Monnari i Femestage Eva Minge zajmą wspólny lokal o powierzchni 517 mkw. na poziomie 0, w pobliżu kawiarni Starbucks. Salon przyjmie pierwsze klientki w najbliższy piątek, 16 listopada. W ofercie znajdzie się szeroki asortyment odzieży i dodatków z kolekcji Monnari, Femestage Eva Minge, a także Pabii.

Na tej samej kondygnacji pojawi się sklep Essenza di Stile, który zostanie otwarty jeszcze w tym miesiącu. Będzie pierwszym salonem pod tym szyldem w Łodzi. Na powierzchni 132 mkw. zaoferuje ­- oprócz odzieży – również torby i obuwie. Marka stawia na połączenie elegancji i stylu casual.

To kolejni w ostatnim czasie nowi najemcy Sukcesji. Niedawno dołączyły tu m.in. popularne marki, które wybrały Sukcesję na miejsce swojego debiutu w łódzkich centrach handlowych, jak DlaSpania czy KFD. Sukcesja poszerzyła też ofertę usługową i gastronomiczną. Wkrótce kolejne otwarcia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,79

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,56

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.