LPP: Celem na ten rok jest wzrost sprzedaży z e-commerce o 100 proc.

Autor: PAP Biznes 17 maja 2018 14:20

Grupa LPP notowała w kwietniu i do połowy maja wzrosty sprzedaży porównywalnej na poziomie ponad 10 proc. - poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Ocenił też, że tegoroczny cel 54-55 proc. marży brutto na sprzedaży jest realistyczny.

"Drugi kwartał na razie idzie dobrze. Wzrosty sprzedaży porównywalnej są kontynuowane. W kwietniu i do połowy maja wzrosty LFL wynosiły ponad 10 proc.” - powiedział dziennikarzom Lutkiewicz.
 
W I kwartale sprzedaż LFL w grupie LPP wzrosła o 9,2 proc. rdr (w walucie lokalnej). LFL były dodatnie w każdym miesiącu kwartału. Wszystkie marki pokazały dodatnie LFL za wyjątkiem Mohito.
 
Wiceprezes LPP poinformował, że w Mohito spadek sprzedaży LFL w I kwartale wyniósł ponad 10 proc.
 
Lutkiewicz pytany, czy tegoroczny cel 54-55 proc. marży brutto na sprzedaży jest optymistyczny, czy realistyczny, odpowiedział: "Realistyczny. Dolar nam pomaga, kolekcja wiosna-lato była kupowana przy niższym dolarze, ale pozostaje pytanie, co będzie w drugim półroczu".
 
Dodał, że dla kolekcji jesień-zima zakupy dokonywane są w okresie czerwiec-sierpień i poziom dolara w tym czasie będzie kluczowy dla marżowości.
 
Sprzedaż internetowa wzrosła w I kwartale o 139 proc. rdr do 130,9 mln zł. Celem na cały rok jest wzrost sprzedaży z e-commerce o 100 proc. rdr, do 720 mln zł.
 
Wiceprezes powtórzył, że e-commerce, zwłaszcza na rynkach zagranicznych, rozwadnia marżę spółki.
 
"Marżowość się obniża, ale ciągle jest wyższa niż w sklepach. Najbardziej rentowna jest sprzedaż internetowa w Polsce” - powiedział Lutkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • d&n 2018-05-31 16:34:10

    Spore inwestycje w sklepy internetowe przynoszą swoje efekty. Wzrost sprzedaży online jest ogromny.

  • soulto 2018-05-18 15:27:50

    Mądrze, że firma zaczęła mocno cisnąć w e-commerce, myślą przyszłościowo. Niedługo żadna firma odzieżowa bez rozwiniętego internetowego kanału sprzedaży nie będzie mała prawa bytu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    16,19

  • Śr

    7,93

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.