PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

LPP: Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim

Autor: dlahandlu.pl 18 grudnia 2017 13:16

15 grudnia LPP oficjalnie otworzyło flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Polski producent odzieży, w dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2 500 mkw., wdrożył rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie. Wnętrze, jako jedno z pierwszych w Polsce, zaprojektowane zostało zgodnie z minimalistyczną koncepcją „open to public”.

– Debiut Reserved na rynku brytyjskim wyznaczył nowe standardy dla działalności naszej firmy. Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim. Taki standard spełniają już nasze inwestycje w największych miastach Niemiec i w Londynie. Dlatego kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP

Złote Tarasy to jedno z najbardziej znanych i luksusowych centrów handlowych w Polsce, które rocznie odwiedza około 20 milionów klientów. Wielofunkcyjny kompleks, położony jest między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Dwupiętrowy salon Reserved wyeksponowany jest na parterze w pobliżu głównego wejścia.

- Jesteśmy przekonani, że usytuowanie naszego flagowca w tak prestiżowej lokalizacji przyniesie prognozowane efekty sprzedażowe. Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4.400 mkw. – dodaje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Polska firma odzieżowa kontynuuje strategię dynamicznego wzrostu poprzez rozwój sieci sklepów stacjonarnych i sprzedaży internetowej. W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.

LPP SA, jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się producentów odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay i posiada sieć niemal 1700 salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ok. 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • rafi 2017-12-31 10:04:10

    Aż dziwne, że w takiej lokalizacji jeszcze Reserved nie było, za to teraz wchodzą z najwyższym standardem. Salon jest bardzo nowocześnie zrobiony i przyjemnie się po nim przemieszcza.

  • olgaJJ 2017-12-29 18:55:42

    Można powiedzieć że przestronny ten salon, więcej takich proszę.

  • aja 2017-12-29 14:43:58

    Pięknie, polska siecówka w niczym nie ustępuje tym zachodnim.

ZOBACZ WSZYSTKIE (19)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    15,85

  • Min

    9,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7994

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane