LPP: Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim

Autor: dlahandlu.pl 18 grudnia 2017 13:16

15 grudnia LPP oficjalnie otworzyło flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Polski producent odzieży, w dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2 500 mkw., wdrożył rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie. Wnętrze, jako jedno z pierwszych w Polsce, zaprojektowane zostało zgodnie z minimalistyczną koncepcją „open to public”.

– Debiut Reserved na rynku brytyjskim wyznaczył nowe standardy dla działalności naszej firmy. Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim. Taki standard spełniają już nasze inwestycje w największych miastach Niemiec i w Londynie. Dlatego kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP

Złote Tarasy to jedno z najbardziej znanych i luksusowych centrów handlowych w Polsce, które rocznie odwiedza około 20 milionów klientów. Wielofunkcyjny kompleks, położony jest między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Dwupiętrowy salon Reserved wyeksponowany jest na parterze w pobliżu głównego wejścia.

- Jesteśmy przekonani, że usytuowanie naszego flagowca w tak prestiżowej lokalizacji przyniesie prognozowane efekty sprzedażowe. Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4.400 mkw. – dodaje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Polska firma odzieżowa kontynuuje strategię dynamicznego wzrostu poprzez rozwój sieci sklepów stacjonarnych i sprzedaży internetowej. W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.

LPP SA, jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się producentów odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay i posiada sieć niemal 1700 salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ok. 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • rafi 2017-12-31 10:04:10

    Aż dziwne, że w takiej lokalizacji jeszcze Reserved nie było, za to teraz wchodzą z najwyższym standardem. Salon jest bardzo nowocześnie zrobiony i przyjemnie się po nim przemieszcza.

  • olgaJJ 2017-12-29 18:55:42

    Można powiedzieć że przestronny ten salon, więcej takich proszę.

  • aja 2017-12-29 14:43:58

    Pięknie, polska siecówka w niczym nie ustępuje tym zachodnim.

ZOBACZ WSZYSTKIE (19)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,63

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.