LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
Grupa LPP szacuje, że miała w I kw. 2018 roku 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej. Konsensus PAP zakładał przychody na poziomie 1,52 mld zł i stratę EBIT na poziomie 107,7 mln zł. Zysk brutto na sprzedaży LPP wyniósł 710 mln zł, a koszty SG&A 815 mln zł - poinformowała grupa w komunikacie.
Przychody grupy wzrosły rdr o 16 proc., zysk brutto na sprzedaży wzrósł o 14,4 proc., a koszty SG&A o 13,3 proc.
LPP podała, że przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w całym pierwszym kwartale 2018 roku wzrosły o 9,2 proc.
Przeczytaj także:
Powierzchnia handlowa na koniec I kwartału 2018 roku wyniosła 1 001 tys. m kw., co oznacza wzrost rdr o 9,5 proc.
Raport finansowy LPP za I kw. zostanie opublikowany 17 maja 2018 roku. (PAP Biznes)

-
Pilars 2018-04-29 11:20:11
Powodu do obaw nie ma, wszystko było wykalkulowane. Duże nakłady inwestycyjne plus kiepski okres dla całej branży. Prawdopodobnie w tym roku w IV znowu LPP poprawi swój rekordowy wynik z końca zeszłego roku.
-
bartosz 2018-04-24 18:46:33
Piękne jak ta firma się rozwija. Co widzę to zwiększają powierzchnie handlowe, otwierają nowe sklepy zagranicą. Super, że Polacy też potrafią stworzyć firmę odzieżową na skalę europejską i w pewnym stopniu światową, a na pewno w przyszłości taką będzie.
-
Ewa 2018-04-20 13:54:40
Nic dziwnego, że sprzedaż rośnie. Ostatnie kolekcje są naprawdę fajne plus promowane przez ikony mody, a to robi dużą robotę. Reserved staje się coraz bardziej rozpoznawalny w Europie.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Wt 21:17 PKN Orlen porozumiał się ze związkami zawodowymi ws. wzrostu wynagrodzeń i...
- Wt 19:05 TFI Capital Partners chce zyskać jeszcze rok na sprzedaż Piotra i Pawła
- Wt 17:57 CCC pożycza Gino Rossi 20 mln zł
- Wt 17:47 Największy polski dostawca ryżu pod markami własnymi sieci przejęty przez...
- Wt 15:01 Producent pieluch dla Biedronki ruszył z zakładem w Radomsku
- Wt 14:59 Designer Outlet Sosnowiec rozwija ofertę modową
- Wt 14:46 Konfederacja Lewiatan: W styczniu wzrost płac najwyższy od 11 lat
- Wt 14:33 Baltona zawarła umowę dotyczącą logistyki magazynowej
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Lidl uruchamia największe centrum dystrybucyjne w Polsce (galeria)
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 Tesco zwolni setki menadżerów?
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.