Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

LPP: Pracujemy nad funkcją rezerwacji rzeczy

Autor: wnp.pl 2 lipca 2018 10:29

LPP: Pracujemy nad funkcją rezerwacji rzeczy Fot. Shutterstock.com

Połączenie sprzedaży stacjonarnej i internetowej. To w tym kierunku chce się rozwijać LPP, właściciel takich brandów jak Reserved, Mohito, House, Cropp oraz Sinsay. O planach rozwojowych, nowościach technologicznych, kierunkach zmian czy doświadczeniu, jakie zdobyli po otwarciu sklepu na Oxford Street opowiada nam Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Niemal rok temu polski lider rynku odzieżowego otworzył salon przy prestiżowej Oxford Street w Londynie. Teraz zdobyte tam doświadczenie przekłada na swoje pozostałe sklepy.

LPP mocno stawia na nowe technologie. Do końca 2019 we wszystkich salonach Reserved chce wprowadzić elektroniczną metkę. W kolejnych dwóch latach także w pozostałych markach.
- Nie ma powodów do obaw. Reorganizację sieci sprzedaży prowadzimy tak, aby nasi pracownicy mogli otrzymać pracę w innych lokalizacjach - tak na pytanie o plany likwidacji sklepów sieci w mniejszych miejscowościach odpowiada Lutkiewicz.

Mocno stawiacie na rozwój sprzedaży internetowej. Jaką część zysku generuje ta gałąź?

Po I kwartale 2018 roku stanowiła 8 proc. całości sprzedaży. Jednak patrząc na dynamikę wzrostów, liczymy, że w ciągu roku lub dwóch uda się przekroczyć 10 proc.

Moja koleżanka jest wielką fanką marki Reserved. Niemal zupełnie przestała odwiedzać wasz sklep, bo wszystko zamawia w sieci. Zakup, odbiór, potencjalne reklamacje – mówi, że działacie wyjątkowo sprawnie. Kto opracowuje waszą technologię?

W LPP mamy 350 specjalistów IT, którzy cały czas pracują nad udoskonalaniem i wprowadzaniem nowych rozwiązań. W związku z planowanym rozwojem tego kanału sprzedaży zależy nam na pozyskiwaniu ekspertów w tej dziedzinie.

Jakie nowości chcecie wprowadzić w tym zakresie?

Mówimy o strategii omnichannelowej, czyli o połączeniu sprzedaży internetowej i stacjonarnej. Chcemy, aby nasi klienci mogli wygodnie zamawiać ubrania w domu i odbierać je w dowolnym momencie w sklepie. Pracujemy również nad funkcją rezerwacji rzeczy. Coś się pani spodoba w sieci, ale jeszcze nie jest pani pewna, że weźmie. Taki produkt będzie można zarezerwować w wybranym sklepie, w którym będzie można go przymierzyć, obejrzeć i kupić lub odłożyć.

Chcemy, by to rozwiązanie działało także w drugą stronę. Jeśli w salonie nie będzie pasującego nam rozmiaru, to na miejscu będziemy mogli zamówić daną rzecz w odpowiednim rozmiarze z dostawą do domu.

Więcej tutaj

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Asia 2018-07-26 12:07:29

    Fajny pomysł z rezerwacją ubrań. Myślę, że się sprawdzi i przyjmie. Jeszcze się nigdzie nie spotkałam z taką możliwością.

  • kolas 2018-07-11 17:49:38

    Dobrze wiedzieć, że i polskie firmy są na bieżąco z nowinkami technologicznymi.

  • Przemek 2018-07-05 12:53:45

    Całkiem zacny zespół IT, fajnie by było się dostać na taki etacik.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.