LPP rozbudowało magazyn w Strykowie o 16 tys. mkw.

Autor: dlahandlu.pl 12 marca 2019 10:21

LPP rozbudowało magazyn w Strykowie o 16 tys. mkw. Fot. materiały prasowe

Polska firma odzieżowa LPP SA zdecydowała się na powiększenie swojego centrum dystrybucyjnego na terenie parku logistycznego Segro w Strykowie. Firma potrzebowała nowych 16 000 mkw. magazynu, dzięki którym łącznie zajmowany przez nią budynek ma obecnie powierzchnię 46 400 mkw.

Rozbudowa obiektu rozpoczęła się w drugiej połowie 2018 roku i trwała zaledwie cztery miesiące. Centrum dystrybucyjne obsługuje kanał e-commerce LPP SA, a produkty wysyłane są z niego nie tylko do Polski, ale również do Wielkiej Brytanii, Niemiec, krajów bałtyckich, Czech, Słowacji, Rumunii oraz Węgier.

W magazynie po rozbudowie znajduje się czterdzieści docków, sześć combi-docków, umożliwiających obsługę zarówno pojazdów dostawczych jak i użytkowych, dzięki czemu możliwa jest szybsza realizacja zamówień oraz cztery docki „0”. W budynku nie zabrakło również innowacyjnych rozwiązań – dzięki zainstalowaniu kurtyn powietrznych nad ośmioma dockami zminimalizowano utratę ciepła, a tym samym obiekt stał się bardziej energooszczędny. Analogicznie jak w powstałej w 2017 roku, także w nowej części zainstalowano nowoczesne oprawy LED przyczyniające się do obniżenia zużycia energii elektrycznej o ponad 30%. Dodatkowe naświetla dachowe oraz częściowo przeszklone docki w strefie odbioru zamówień zapewniają maksymalny dostęp do światła dziennego i zwiększają komfort pracy zatrudnionych. 

W celu usprawnienia codziennego funkcjonowania centrum dystrybucyjnego wprowadzono również system automatycznie rozpoznający tablice rejestracyjne, co pozytywnie wpływa na płynność komunikacyjną dostawców, pracowników oraz zwiększa bezpieczeństwo.

Park logistyczny Segro w Strykowie utworzony w 2006 roku, to jeden z flagowych parków dewelopera w tej części Europy. Położony blisko skrzyżowania autostrad A1 i A2 zapewnia klientom sprawne dostawy we wszystkich kierunkach. Docelowo cały obiekt może zostać rozbudowany do prawie 400 000 m2 powierzchni magazynowej, logistycznej (cross-docking) i produkcyjnej.

LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, konsekwentnie realizuje strategię dążenia do osiągnięcia statusu marki globalnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Mateusz 2019-03-31 18:22:27

    LPP to już wielka firma. Jak chcą odnosić międzynarodowe sukcesy to muszą być przygotowani na to, wzrost magazynów na pewno oznacza, że właściciele prognozują znaczący wzrost sprzedaży.

  • Włodar 2019-03-29 13:05:00

    Jeszcze w Brześciu Kujawskim ma powstać nowe centrum, więc zapowiada się dynamiczny rozwój.

  • Tomasz 2019-03-28 13:46:25

    Większe magazyny, więc ambitne plany dynamicznego wzrostu sprzedaży w najbliższym czasie. Powodzenia, zwłaszcza zagranicą.

ZOBACZ WSZYSTKIE (9)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7935
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.