LPP stawia na e-commerce

www.pulshr.pl 5 czerwca 2018 17:28

LPP stawia na e-commerce Na zdj. Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP, fot. PTWP

LPP mocno stawia na rozwój sprzedaży internetowej. - Po I kwartale 2018 roku sprzedaż internetowa stanowiła 8 proc. całości sprzedaży. Patrząc na dynamikę wzrostów, liczymy, że 10 proc. uda się przekroczyć w ciągu roku lub dwóch - zdradza Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Rok 2017 rok dla LPP pod wieloma względami był rekordowy. Ubraniowy gigant z Gdańska wszedł na trzy nowe rynki zagraniczne. Tym samym ubrania Reserved dostępne są już w 20 zagranicznych rynkach. Na tym nie koniec. W 2017 firmie udało się pokonać barierę 1 mln metrów kwadratowych powierzchni sklepowej. Plany na 2018 LPP ma równie ambitne.

- Mamy ambicje zostać firmą globalną. Chcielibyśmy dodać trzy nowe rynki zagraniczne, Kazachstan Słowenię oraz Izrael - mówi Lutkiewicz. Dodaje też, że sieć planuje zwiększyć o kolejne 10 proc. powierzchnię sklepową.

Mocno stawia też na rozwój sklepu internetowego. - W tej formie jesteśmy obecni w jedenastu krajach. Chcemy dodawać kolejne. To bardzo szybko rozwijający się kanał sprzedaży - dodaje. Obecnie ten kanał sprzedaży generuje 8 proc. zysków dla firmy. Lutkiewicz liczy, że w ciągu roku lub dwóch ta liczba wzrośnie do 10 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • migunes 2018-06-30 15:17:34

    w przypadku lpp stanie sie gobalna firma wydaje sie byc nieunikanione, co cieszy bo nie ma za wiele polskich przedsiebiorstw o takim zasiegu

  • tewere 2018-06-27 15:21:23

    Skoro w tym roku będą sklepy w 23 krajach to już firma jest globalna.

  • Malgosia 2018-06-21 16:33:52

    Miło usłyszeć, że polska firma ma sklepy w tylu krajach. Nawet nie wiedziałam. W końcu role się odwracają, a nie ciągle tylko Polacy robią zakupy w zagranicznych sklepach.

ZOBACZ WSZYSTKIE (7)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.