LPP: Tworzymy przyszłość, oferując nie tylko odzież

Property News 8 lutego 2019 10:34

LPP: Tworzymy przyszłość, oferując nie tylko odzież Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP SA

Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli chcesz mieć wpływ na przyszłość, to ją twórz. My to robimy - zmieniamy formaty naszych sklepów, które stają się większe. Klientom oferujemy coraz więcej - nie chodzi tylko o odzież, ale wartości dodane. Jak to się łączy z innowacjami? Chodzi o znalezienie balansu i o to, aby klient czuł się u nas dobrze - mówiła podczas 4 Design Days Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP SA.

W salonach LPP wdrażane są inteligentne systemy, jak inteligentne oświetlenie czy ekologiczny system klimatyzacji i wentylacji. Jak tłumaczy Olimpia Patej, pokolenie X, Y, Z oczekuje coraz bardziej wyrafinowanych nowinek technologicznych. - Klient stał się bardziej świadomy i niecierpliwy, szczególnie pokolenie Millenialsów. Mówi się także o pokoleniu C, czyli Connected - połączonym ze światem za pomocą multimediów - podkreśla.

Na obecny wygląd i wyposażenie sklepów ma wpływ rozwój kanału e-commerce. - W dobie e-commerce mówi się o tym, że sklepy stacjonarne będą pełniły rolę showroomu. Klient przyjdzie, zobaczy, ale zakupu dokona już przez internet - wskazuje Olimpia Patej.

W LPP sprzedaż internetowa wzrosła w ostatnim roku o ponad 100 proc. - E-commerce uruchamia za sobą machinę działań. Bo przecież to nie tylko dobrej jakości zdjęcie w sklepie internetowym, ale też m.in. cała logistyka. Tak samo jest z salonami stacjonarnymi, które zmieniają się na potrzeby handlu internetowego chociażby poprzez instalowanie w nich punktów odbioru produktów zamówionych on line – tłumaczy dyrektor ds. inwestycji, LPP.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • juve 2019-02-14 13:02:18

    Podoba mi się taki tok myślenia, w przyszłości na pewno to zaowocuje.

  • korzen 2019-02-14 11:26:31

    Właściwe podejście. Dbając o każdy detal w końcu krok po kroku uda się, żeby polska firma odzieżowa była rozpowszechniona globalnie. Tego im życzę.

  • Kate 2019-02-12 10:49:51

    LPP można śmiało zaliczyć do firm nowego pokolenia.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,29

  • Śr

    1,82

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6908
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.