LPP: W 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w sprzedaży

Autor: PAP 23 października 2019 14:17

Grupa LPP podtrzymuje, że w 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w jej sprzedaży – poinformowali przedstawiciele grupy. W tym roku przychody z e-commerce mają wynieść ponad 1 mld zł.

„Chcemy, by w 2021 roku udział e-commerce w przychodach grupy wyniósł 20 proc.”- powiedział na konferencji Sylwester Dmytriwski, menedżer LPP ds. e-commerce.

Spółka podała w prezentacji, że w 2019 roku przychody ze sprzedaży internetowej powinny wzrosnąć o 60 proc. rdr, do ponad 1 mld zł.

Przeczytaj także:

Jak powiedział Dmytriwski, w I kwartale 2020 roku powierzchnia magazynowa na potrzeby biznesu e-commerce wyniesie 120,8 tys. m kw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Coner 2019-10-30 20:18:02

    Mocna dywersyfikacja kanałów sprzedaży z pewnością przyczyni się do wzrostu zysków spółki.

  • jacek 2019-10-29 13:40:22

    Ambitny cel, ale z pewnością do zrealizowania, widząc jak firma dynamicznie rozwija sprzedaż online.

  • Sielik 2019-10-24 15:57:42

    W tym roku jeszcze mają otworzyć sklepy online na wielu europejskich rynkach, więc jeśli się na nich przebiją to z pewnością plan jest do zrealizowania.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.