PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Maj przyniósł wzrosty sprzedaży Vistuli i Gino Rossi, spadła sprzedaż Wojasa

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2018 10:06

Przychody grupy Gino Rossi w maju 2018 roku wyniosły 17,3 mln zł i były o około 3,4 proc. wyższe rok do roku. Vistula zanotowała sprzedaż na poziomie 67,4 mln zł, czyli o 7,8 proc. wyższą. Natomiast przychody ze sprzedaży producenta i dystrybutora obuwia, firmy Wojas, spadły w maju 2018 roku o 5,3 proc. rdr, do 18,3 mln zł.

Skonsolidowane przychody Wojasa ze sprzedaży detalicznej w maju wyniosły 16,1 mln zł, czyli były niższe o 3,8 proc. od przychodów osiągniętych w maju 2017 roku.

Od początku 2018 skonsolidowane przychody Wojasa ze sprzedaży wyniosły 84,2 mln zł i były niższe o 1,2 proc. rdr. Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły narastająco 70,7 mln zł i były niższe o 4,8 proc. rdr

W przypadku spółki Gino Rossi, narastająco od początku 2018 roku sprzedaż spadła rdr o 12,8 proc. do 67,5 mln zł. Udział sprzedaży B2B w Gino Rossi w maju wyniosła 39 proc., co oznacza wzrost rdr o 11,5 pkt proc.

Natomiast Vistula Group miała w maju 2018 roku około 67,4 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 7,8 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-maj 2018 roku wyniosła około 285 mln zł i była wyższa o około 15,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

W maju 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 38,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2017 roku o około 4,6 proc. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-maj 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 163,7 mln zł i była wyższa o około 13,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

W maju 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 26 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2017 roku o około 15 proc. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-maj 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 103,5 mln zł i była wyższa o około 16 proc. niż rok wcześniej.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju 2018 roku przez grupę wyniosła około 53 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w maju 2017 roku o około 0,2 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-maj 2018 wyniosła około 50,7 proc. i była niższa o 1,2 p.p. od marży osiągniętej rok wcześniej.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej na koniec maja 2018 roku wyniosła 33,9 tys. m kw. i była wyższa o 9 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w maju 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,84

  • Min

    1,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.