Marka 4F otwiera sezon nowym konceptem sklepów (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2018 16:40

Marka 4F otwiera sezon nowym konceptem sklepów (galeria) Sklep 4F w Galerii Jurajskiej, fot. materiały prasowe

Pierwszy sklep 4F w nowym koncepcie powstał w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Zmodernizowana przestrzeń zapowiada odejście od neutralnej kolorystyki. Stawa na dynamizm - mocną sportową czerń przełamują białe detale. Wnętrze ma charakter industrialny, a jego minimalistyczne formy to tło dla wyrazistej kolorystyki kolekcji marki 4F. Link do świata sportu stanowią również materiały użyte do wykończenia salonu – siatka, stal, beton, drewno. 

W projektowaniu sklepów, podobnie jak w projektowaniu kolekcji odzieży, moda zmienia się w zawrotnym tempie. Wyznacznikiem modernizacji, zmian na poziomie designu sklepów marki 4F jest także sport. To dynamicznie rozwijające się kolekcje olimpijskie, a także te tworzone dla zawodowych sportowców narzucają tempo zmian na poziomie sklepu. Marka podąża za oczekiwaniami klientów, dlatego technologie wykorzystywane w kolekcjach specjalnych (tworzonych dla zawodowych sportowców, związków olimpijskich) wprowadza do kolekcji detalicznych. Nowoczesne rozwiązania wdrażane na poziomie produktu przekładają się na miejsce jego sprzedaży – sklep.

Koncept sklepu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie ma wzmocnić sportowy charakter marki. Nie zapomniano również o odbiorcy. Kolekcja została wyeksponowana zgodnie z jej liniami: sportstyle, bieganie, fitness. A poszczególne jej elementy ułożono setami. Takie rozwiązanie ma pomóc klientom dokonać wyboru podczas zakupów. W sklepie dostępne są kolekcja marki 4F i 4F Junior. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.