Marka Go Sport stawia na innowacje

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2017 11:36

Sieć GO SPORT stawia przede wszystkim na strategię client first, mającą na celu podniesienie poziomu czytelność sieci sklepów dla klientów.

Innowacje marki zakładają tworzenie coraz bardziej nowoczesnych salonów, opartych na nowoczesnym koncepcie czarnych mebli.

Nowopowstałe sklepy w eleganckich nowoczesnych galeriach handlowych Wroclavia we Wrocławiu oraz Galaxy w Szczecinie obejmują szeroką ofertę outdoorową, jak również odzież czy sprzęt narciarski.

Kolejne zmiany sieci Go Sport dotyczyły salonu w warszawskiej Galerii Mokotów. Nastąpił rebranding, który w znacznym stopniu wpłynął na podwyższenie poziomu jakości usług. Co więcej, na pierwsze półrocze 2018 roku sieć zaplanowała otwarcie kolejnych dwóch sklepów w Polsce.

GO SPORT to marka dla ludzi żyjących aktywnie, dla których sport jest ważnym elementem życia. GO SPORT współpracuje z wieloma, innymi markami sportowymi. Wśród nich są: Nike, Adidas, New Balance czy Reebok. Co ciekawe posiada także marki własne: Up2Glide, Wanabee czy Athlitech.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.