Marka Go Sport stawia na innowacje

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2017 11:36

Sieć GO SPORT stawia przede wszystkim na strategię client first, mającą na celu podniesienie poziomu czytelność sieci sklepów dla klientów.

Innowacje marki zakładają tworzenie coraz bardziej nowoczesnych salonów, opartych na nowoczesnym koncepcie czarnych mebli.

Nowopowstałe sklepy w eleganckich nowoczesnych galeriach handlowych Wroclavia we Wrocławiu oraz Galaxy w Szczecinie obejmują szeroką ofertę outdoorową, jak również odzież czy sprzęt narciarski.

Kolejne zmiany sieci Go Sport dotyczyły salonu w warszawskiej Galerii Mokotów. Nastąpił rebranding, który w znacznym stopniu wpłynął na podwyższenie poziomu jakości usług. Co więcej, na pierwsze półrocze 2018 roku sieć zaplanowała otwarcie kolejnych dwóch sklepów w Polsce.

GO SPORT to marka dla ludzi żyjących aktywnie, dla których sport jest ważnym elementem życia. GO SPORT współpracuje z wieloma, innymi markami sportowymi. Wśród nich są: Nike, Adidas, New Balance czy Reebok. Co ciekawe posiada także marki własne: Up2Glide, Wanabee czy Athlitech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane