Marka La Halle wdraża systemy do realizacji transformacji omnichannel

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2018 11:29

La Halle, francuska sieć sklepów z odzieżą i obuwiem, założona w 1981 roku, wybrała systemy informatyczne Comarch do realizacji głębokiej transformacji omnichannel i rozwoju strategii zorientowanej na klienta.

Moduły wchodzące w skład kompleksowej platformy Comarch Retail zostaną zainstalowane na ponad pięciu tysiącach urządzeń w 900 sklepach firmy La Halle. Umowa z La Halle została podpisana w czerwcu 2018 roku. Jest to największy projekt w historii Comarch na wdrożenie systemów klasy ERP.

Comarch Order Management System pozwoli na scentralizowanie i ujednolicenia  danych firmowych takich jak: cenniki, kolekcje, promocje, rabaty, skonsoliduje wszystkie procesy sprzedaży cross-kanałowej (store-to-web, click-and-collect, e-reservation oraz ship-from-store). Te operacje mają na celu zwiększenie satysfakcji klienta z procesu zakupowego oraz zwiększenie lojalności klienta wobec marki La Halle.

Rozwiązanie dedykowane do sprzedaży detalicznej Comarch POS umożliwi firmie La Halle kompleksowe zarządzanie sprzedażą przy automatycznym zastosowaniu spersonalizowanych ofert. Na podstawie zebranych, szczegółowych informacji na temat preferencji i potrzeb klienta oraz dostępności produktów, system jest w stanie przygotować oferty zgodne z oczekiwaniami konsumentów.

Dodatkowo sprzedawcy będą mogli korzystać z  systemu Comarch mPOS, zainstalowanego na smartfonach i tabletach. Mobilny system zagwarantuje pracownikom dostęp do tych samych informacji, które znajdują się w wersji stacjonarnej oprogramowania. Dzięki tej wiedzy sprzedawcy i pracownicy sklepów będą mogli doradzać klientom podczas całego procesu zakupowego, od momentu  wejścia do sklepu aż do finalizacji transakcji w dowolnym miejscu w sklepie.

Rozwiązanie Comarch będzie zawierać również system Comarch Store Back Office. To rozwiązanie, dostępne zarówno w wersji stacjonarnej jak i mobilnej, umożliwia zarządzanie logistyką w obrębie sklepu (przyjęcie, wydania, inwentaryzacja) oraz stanami magazynowymi dzięki jednolitej prezentacji dostępności produktów w czasie rzeczywistym. Informacje o stanach magazynowych są kluczowym elementem we wdrażaniu strategii omnichannel.

– Digitalizacja, czyli cyfrowa transformacja, jest dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, obecna w centrum strategicznych wyzwań firm z branży handlu detalicznego. Rozwiązania mobilne dla pracowników sklepów są obecnie nieodzowne, jeśli chcemy poprawić produktywność oraz usprawnić proces sprzedaży zgodnie ze strategią omnichannel - wyjaśnia Arkadiusz Iłgowski, Prezes Comarch France.

Od ponad 35 lat, La Halle oferuje szeroki asortyment produktów odzieżowych, obuwia i wyrobów galanteryjnych dedykowanych dla szerokiego grona odbiorców, w przystępnej cenie i za pomocą rozbudowanej sieci sprzedaży krajowej liczącej ponad 900 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.