Marks & Spencer tnie zatrudnienie, aby przetrwać na konkurencyjnym rynku

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 17 lipca 2018 10:42

Brytyjski detalista Marks & Spencer zamierza zredukować zatrudnienie o 351 miejsc pracy w sklepach w całym kraju. W ten sposób chce zaoszczędzić na brutalnie konkurencyjnym rynku – informuje esmmagazine.com, za agencją Reuters.

Likwidacja miejsc pracy będzie dotyczyć przede wszystkim różnych stanowisk zarządzania sklepem. Obecnie zapowiadane redukcje są niezależne od programu M&S zamknięć 100 sklepów w Wielkiej Brytanii do roku 2022, który już spowoduje likwidację etatów.

- Marks & Spencer się zmienia, jest to trudna, ale niezbędna decyzja, aby zapewnić naszym sklepom przyszłość i najlepszą obsługę dla naszych klientów - powiedziała rzeczniczka sprzedawcy.

Dwa ostatnie lata były dla M&S latami spadku zysków. Analitycy prognozują, że zyski spadną trzeci rok z rzędu, za rok 2018-19 (raport dotyczący wyników pojawi się w maju 2019 r.).

W 2016 r. M&S zlikwidowało 525 miejsc pracy w swojej głównej siedzibie w Londynie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.