Melon Fashion weryfikuje strategię

Property News 22 stycznia 2018 10:42

Melon Fashion weryfikuje strategię fot. materiały prasowe

Rosyjska grupa modowa Melon Fashion wkroczyła na polski rynek wiosną 2017 r. mając apetyt na ekspansję i otwarcie 50 placówek w ciągu pięciu lat. Do końca ubiegłego roku otworzyła łącznie sześć swoich sklepów. Patrycja Machut, prezes Melon Fashion Polska, w rozmowie z portalem Propertynews.pl opowiada, jak nowe brandy radzą sobie na wymagającym polskim rynku i jakie są plany rozwoju sieci.

Jako pierwsze w Polsce pojawiły się salony pod szyldem be free w gdyńskiej Rivierze, a następnie w Posnanii. Jesienią dołączyły kolejne – Love Republic w poznańskiej Avenidzie oraz kolejne trzy w Galerii Północnej. Tym razem reprezentując wszystkie brandy Melon Fasion: befree, Love Republic, Zarina.

- Jeśli chodzi o wyniki sklepów ZarinaLove Republic jesteśmy zadowoleni i pozytywnie patrzymy w przyszłość. Klienci bardzo pozytywnie odbierają ofertę tych dwóch marek, co dla nas jest najlepszą rekomendacją oraz kołem zamachowym do dalszego działania – mówi Patrycja Machut, prezes Melon Fashion Polska. - Natomiast befree ma dużo ciężej, ze względu na liczną konkurencję - dodaje.

Jak przyznaje, w przebiciu się przez konkurencję przeszkadza brak rozpoznawalności brandu na polskim rynku.- Ale pracujemy nad tym i wszystko idzie w dobrym kierunku. Młodzi klienci doceniają oferowane przez nas ubrania i wracają. Produkt się podoba – zapewnia Patrycja Machut.

Na 2018 r. Melon Fashion także zaplanował nowe otwarcia. - Ze względu na brak właściwych lokalizacji, do końca 2018 roku planowane jest otwarcie od 2 do 6 salonów. Jesteśmy w trakcie rozmów z różnymi centrami handlowymi – mówi Patrycja Machut. - Interesują nas lokalizacje głównie w dużych miastach i największych centrach handlowych. Są one dla nas ważne ze względu na aspekt promocyjny. Nasz plan zakładał początkowo stworzenie ok. 50 sklepów w ciągu 5 lat. Teraz weryfikujemy nieco te założenia rozkładając plan otwarć sukcesywnie, w zależności od dostępności interesujących nas lokalizacji.

Jako jeden z pierwszych w tym roku ma szansę wystartować około 300-metrowy salon w Forum Gdańsk. Nie jest to jednak jeszcze przesądzone. Rozmowy na ten temat są jeszcze w toku.

Melon Fashion Group jest jednym z największych detalistów branży odzieżowej z Rosji. Marka istnieje na rynku od 2009 roku i posiada blisko 600 sklepów zlokalizowanych w: Rosji, Kazachstanie, Białorusi, Armenii, Gruzji, na Ukrainie i w Polsce.

www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,00

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8511

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane