Melon Fashion weryfikuje strategię

Property News 22 stycznia 2018 10:42

Melon Fashion weryfikuje strategię fot. materiały prasowe

Rosyjska grupa modowa Melon Fashion wkroczyła na polski rynek wiosną 2017 r. mając apetyt na ekspansję i otwarcie 50 placówek w ciągu pięciu lat. Do końca ubiegłego roku otworzyła łącznie sześć swoich sklepów. Patrycja Machut, prezes Melon Fashion Polska, w rozmowie z portalem Propertynews.pl opowiada, jak nowe brandy radzą sobie na wymagającym polskim rynku i jakie są plany rozwoju sieci.

Jako pierwsze w Polsce pojawiły się salony pod szyldem be free w gdyńskiej Rivierze, a następnie w Posnanii. Jesienią dołączyły kolejne – Love Republic w poznańskiej Avenidzie oraz kolejne trzy w Galerii Północnej. Tym razem reprezentując wszystkie brandy Melon Fasion: befree, Love Republic, Zarina.

- Jeśli chodzi o wyniki sklepów ZarinaLove Republic jesteśmy zadowoleni i pozytywnie patrzymy w przyszłość. Klienci bardzo pozytywnie odbierają ofertę tych dwóch marek, co dla nas jest najlepszą rekomendacją oraz kołem zamachowym do dalszego działania – mówi Patrycja Machut, prezes Melon Fashion Polska. - Natomiast befree ma dużo ciężej, ze względu na liczną konkurencję - dodaje.

Jak przyznaje, w przebiciu się przez konkurencję przeszkadza brak rozpoznawalności brandu na polskim rynku.- Ale pracujemy nad tym i wszystko idzie w dobrym kierunku. Młodzi klienci doceniają oferowane przez nas ubrania i wracają. Produkt się podoba – zapewnia Patrycja Machut.

Na 2018 r. Melon Fashion także zaplanował nowe otwarcia. - Ze względu na brak właściwych lokalizacji, do końca 2018 roku planowane jest otwarcie od 2 do 6 salonów. Jesteśmy w trakcie rozmów z różnymi centrami handlowymi – mówi Patrycja Machut. - Interesują nas lokalizacje głównie w dużych miastach i największych centrach handlowych. Są one dla nas ważne ze względu na aspekt promocyjny. Nasz plan zakładał początkowo stworzenie ok. 50 sklepów w ciągu 5 lat. Teraz weryfikujemy nieco te założenia rozkładając plan otwarć sukcesywnie, w zależności od dostępności interesujących nas lokalizacji.

Jako jeden z pierwszych w tym roku ma szansę wystartować około 300-metrowy salon w Forum Gdańsk. Nie jest to jednak jeszcze przesądzone. Rozmowy na ten temat są jeszcze w toku.

Melon Fashion Group jest jednym z największych detalistów branży odzieżowej z Rosji. Marka istnieje na rynku od 2009 roku i posiada blisko 600 sklepów zlokalizowanych w: Rosji, Kazachstanie, Białorusi, Armenii, Gruzji, na Ukrainie i w Polsce.

www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.