Michael Kors ma ambitne plany wobec marki Versace

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 3 stycznia 2019 13:46

Przejęcie domu mody Versace przez Michaela Korsa jest zakończone: luksusowe firmy zostaną teraz połączone pod nazwą Capri Holdings.

Michael Kors Holdings posiadał dotychczas marki Michael Kors oraz Jimmy Choo, a we wrzeniu ub. r. ogłosił, że przejmie Versace. Transakcja jest już zakończona: wspólne przedsięwzięcie będzie się nazywać Capri Holdings. Nazwa jest inspirowana włoską wyspą, która według nowego prezesa holdingu, Johna Idola, jest znana jako kultowe, luksusowe miejsce.

Fakt, że wyspa składa się z formacji trzech skał, które mają ponad 200 milionów lat, jest symboliczny i odnosi się do ponadczasowego dziedzictwa i silnego fundamentu trzech marek, z których wszystkie trzy zostały nazwane na cześć ich założycieli i były przez nich zarządzane .

Po zapłaceniu 1,8 miliarda euro za przejęcie Versace, amerykański holding zamierza teraz ożywić włoską markę i wierzy, że może podnieść obroty jej powyżej 2 miliardów dolarów (1,7 miliarda euro). Planuje się około stu nowych sklepów: grupa szczególnie zwraca uwagę na Azję, aby osiągnąć dalszy wzrost Versace.

Na dłuższą metę Capri chce otworzyć od 200 do 300 nowych sklepów Versace. Włoska firma odzieżowa będzie sprzedawać więcej butów i akcesoriów. Obecnie kategorie te stanowią 35% obrotu, ale grupa stawia sobie za cel sprzedaż na poziomie 60%.

Przeczytaj także:

Donatella Versace pozostaje na stanowisku dyrektora kreatywnego marki, a Jonathan Akeroyd utrzymał pozycję dyrektora generalnego marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,58

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6722
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.