Modowy segment Redanu zwiększa sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2019 09:33

Modowy segment Redanu zwiększa sprzedaż Fot. materiały prasowe

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2019 r. wyniosła ok. 37 mln i była o 4 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 76 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego 2019 wyniosła 138,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 3% w odniesieniu do lutego 2018.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 17% porównując do lutego poprzedniego roku.

Wyniki lutego 2019 roku będą obciążone jednorazową operacją hurtowej sprzedaży towarów z lat ubiegłych. Bez uwzględnienia tej transakcji sprzedaż w lutym 2019 r. wyniosła ok. 16 mln zł (wzrost o 11% r/r). Grupa poniosła na tej transakcji jednorazową stratę w wysokości 2,7 mln zł, co obniży marżę wygenerowaną w miesiącu lutym. Jednak, zgodnie z polityką rachunkowości, w przypadku niesprzedania tych towarów do końca br. konieczne byłoby utworzenie 2,2 mln zł tytułem odpisu aktualizującego wartość zapasów.

Jednocześnie na podstawowej działalności (z wyłączeniem powyższej transakcji) uzyskana w lutym 2019 r. w segmencie modowym marża handlowa była niższa r./r. ze względu na większy udział w sprzedaży towarów wyprzedażowych, głębsze udzielane upusty oraz osłabienie kursu złotego wobec dolara amerykańskiego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 34 mln zł i była ok. 16% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2019 wyniosły 3,1 mln zł co oznacza wzrost o 22% w stosunku do lutego 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 6 mln zł i była 7% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2019 wyniosła 36,8 tys. mkw. była na poziomie o 2% wyższym niż w tym samym momencie 2018 r.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2019 r. wyniósł ok. 20 mln zł, co oznacza spadek o 5% w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 42 mln zł i była niższa o ok. 7% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2019 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza podobny poziom jak w lutym 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,2 mln zł i była niższa o ok. 6% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec lutego składała się z 380 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,3 tys. m2, która była o ok. 3,9% niższa niż na koniec lutego 2018.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,25

  • Śr

    4,04

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.