Nowe marki wchodzą do warszawskiego Klifa

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2018 10:33

Belgijska marka odzieżowa J&JOY oraz La Perla - klinika medycyny estetycznej - uzupełnią portfolio najemców warszawskiej galerii handlowej Klif.

Sklep J&JOY zajmie powierzchnię 165 mkw. i będzie warszawskim debiutem tej marki oferującej odzież dla niej, dla niego i dziecka. Z kolei istniejąca na polskim rynku od 16 lat La Perla wynajęła 82 mkw. Klinika już od marca oferuje klientom szerokie spektrum najnowocześniejszych zabiegów odmładzających i upiększających oraz usługi z zakresu chirurgii plastycznej.

Klif Warszawa to galeria handlowa  o powierzchni GLA ponad 18 000 mkw. Obok zagranicznych butików linii premium skierowanych do najbardziej wymagającego klienta, w Klifie można znaleźć również ofertę znanych polskich marek lub tzw. marek aspirujących. Do głównych najemców galerii należą: Hugo Boss, Bagatt, Guess, Michael Kors, Trussardi, Sephora, Max Mara, Liu Jo, Pinko, Patrizia Pepe, COS, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Twinset, a także Vistula, Simple, Hera, Solar i inne. W ostatnich miesiącach do grona najemców dołączyli także: Marc Cain, La Marqueuse oraz Elisabetta Franchi – jest to jedyny w Polsce butik monobrandowy marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane