OC&C: Klienci są związani emocjonalnie z Rossmannem

Autor: pr, dlahandlu.pl 16 stycznia 2019 13:59

OC&C: Klienci są związani emocjonalnie z Rossmannem Fot. materiały prasowe Rossmann

Zaufanie do marki, utożsamianie się z jej wartościami, posiadanie adekwatnych produktów, wygoda i szeroki wybór – to główne czynniki, które decydują o wyborach zakupowych Polaków. Takie wnioski można przeczytać w raporcie OC&C Retail Proposition Index 2018. Rossmann zajął w ogólnym rankingu  2. miejsce.

Lider rynku drogeryjnego był drugi tuż za marką odzieżową Nike i przed Empikiem. Firma doradcza sprawdziła, jak ponad 4 tys. konsumentów oceniło 55 wiodących sieci detalicznych w Polsce.

Autorzy raportu zwrócili uwagę na czynniki emocjonalne, które są coraz bardziej istotne przy wyborach klientów. W 2012 r. tylko w 12 proc. przypadków decydowały one o postrzeganiu sieci. W 2018 r. wyniosło to już 37 proc. Co za tym idzie spadło znaczenie takiego czynnika jak m.in. stosunek ceny do jakości. Na wysoką ocenę marki najbardziej przełożyło się zaufanie do niej. Kluczowe było to, że istnieje ona od dawna, posiada bezpieczne i niezawodne produkty, a także spełnia swoje obietnice.

Poza pozycją wicelidera w ogólnym rankingu, Rossmann był najlepszy w kategorii „drogerie”. Drugie miejsce zajęło Hebe, a trzecie Sephora. Dalej sklasyfikowano: Drogerie Natura, Super-Pharm, Douglasa, Inglota, a także iPerfumy.pl.

Przypomnijmy, że w 2012 r. Rossmann był trzeci, a w latach 2013-2016 zajmował pozycję wicelidera. W roku 2017 uplasował się na 1. miejscu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    14,27

  • Śr

    10,45

  • Min

    5,35

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7561
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.