Odzieżowe i obuwnicze marki notują wzrosty sprzedaży. Liderem CCC
Notowane na GPW sieci odzieżowe i obuwnicze mają za sobą udany rok. Większość z nich zanotowała wzrosty sprzedaży, niektóre nawet o kilkadziesiąt procent.
Najbardziej imponującym wzrostem może pochwalić się CCC, który w całym 2017 roku osiągnął 4,19 mld zł sprzedaży. Oznacza to wzrost rok do roku o ponad 31 proc. Przychody ze sprzedaży spółki Bytom wzrosły o 20 proc., do niemal 180 mln zł.
LPP i Vistula zanotowały wzrosty kilkunastoprocentowe, przy czym LPP, z imponującym wynikiem ponad 7 mld zł przedstawił największe przychody w grupie spółek odzieżowych i obuwniczych. Sprzedaż wzrosła o 17 proc. Na podobnym poziomie – 16 proc. – był wzrost Vistuli, której przychody wyniosły w ubiegłym roku 387,6 mln zł.
Jednocyfrowe wzrosty sprzedaży udało się osiągnąć trzem kolejnym firmom - Gino Rossi (wzrost sprzedaży o 6 proc., do 283,6 mln zł), Wojasowi (wzrost o 3,3 proc., do 237 mln zł) i TXM (wzrost o 1 proc., do 381 mln zł). Przypomnijmy, że TXM odbudowuje sprzedaż po kłopotach z pierwszej połowy roku, wynikających z zaburzenia zatowarowania sklepów jako konsekwencji nieudanego wdrożenia nowego systemu IT.
Niewiele, bo o 0,7 proc., obniżyły się przychody spółki Redan i po 12 miesiącach 2017 r. wyniosły 615 mln zł.
Przeczytaj także:
Spory spadek przychodów, bo o niemal 11 proc., pokazała natomiast spółka Intersport. Przychody za cały 2017 roku wyniosły 182,9mln zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Milka startuje z loterią konsumencką
-
Branżę piwną może czekać kolejna rewolucja. Czy ekologia zamiesza w piwie?
- 15:13 Śniadania i obiady w Żabce. Małe bistro czy sklep na drobne zakupy?
- 14:54 Lidl zwiększy obecność w Danii
- 14:48 Polska pod względem warunków dla nowego biznesu gorsza od Białorusi
- 14:41 Nastolatki chętnie kupują online, jeśli nie muszą mieć karty ani konta
- 14:41 Microsoft wesprze rozwój kolektomatów
- 14:32 Kaufland wchodzi na rynek drogeryjny. Ruszył pierwszy sklep K Beauty
- 14:28 Milka startuje z loterią konsumencką
- 14:27 Influencerzy rozszerzają zasięg Lidla
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
-
Delko przejmie ponad 300 sklepów
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 W ubiegłym roku Polacy wydali na walentynki 1,5 mld zł
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.