Odzieżowe i obuwnicze marki notują wzrosty sprzedaży. Liderem CCC

Autor: dlahandlu.pl, PAP Biznes 5 stycznia 2018 12:21

Notowane na GPW sieci odzieżowe i obuwnicze mają za sobą udany rok. Większość z nich zanotowała wzrosty sprzedaży, niektóre nawet o kilkadziesiąt procent.

Najbardziej imponującym wzrostem może pochwalić się CCC, który w całym 2017 roku osiągnął 4,19 mld zł sprzedaży. Oznacza to wzrost rok do roku o ponad 31 proc. Przychody ze sprzedaży spółki Bytom wzrosły o 20 proc., do niemal 180 mln zł.

LPP i Vistula zanotowały wzrosty kilkunastoprocentowe, przy czym LPP, z imponującym wynikiem ponad 7 mld zł przedstawił największe przychody w grupie spółek odzieżowych i obuwniczych. Sprzedaż wzrosła o 17 proc. Na podobnym poziomie – 16 proc. – był wzrost Vistuli, której przychody wyniosły w ubiegłym roku 387,6 mln zł.

Jednocyfrowe wzrosty sprzedaży udało się osiągnąć trzem kolejnym firmom - Gino Rossi (wzrost sprzedaży o 6 proc., do 283,6 mln zł), Wojasowi (wzrost o 3,3 proc., do 237 mln zł) i TXM (wzrost o 1 proc., do 381 mln zł). Przypomnijmy, że TXM odbudowuje sprzedaż po kłopotach z pierwszej połowy roku, wynikających z zaburzenia zatowarowania sklepów jako konsekwencji nieudanego wdrożenia nowego systemu IT.

Niewiele, bo o 0,7 proc., obniżyły się przychody spółki Redan i po 12 miesiącach 2017 r. wyniosły 615 mln zł.

Spory spadek przychodów, bo o niemal 11 proc., pokazała natomiast spółka Intersport. Przychody za cały 2017 roku wyniosły 182,9mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,55

  • Min

    0,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane