Orlen przywraca historyczne szyldy - CPN i Petrochemia znów w grze

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2018 09:51

Orlen przywraca historyczne szyldy - CPN i Petrochemia znów w grze fot. images.rapgenius.com

PKN ORLEN uruchomi stacje paliw pod szyldem CPN i Petrochemia Płock - na warszawskiej Pradze i w Bodzanowie koło Płocka. W ten sposób, w 20. rocznicę połączenia obydwu podmiotów, Koncern promuje swoje dziedzictwo i przypomina jedne z najpopularniejszych polskich marek. Spółka dostrzega potencjał promocyjno-marketingowy w reaktywacji wysoce rozpoznawalnych znaków towarowych od lat budzących pozytywne reakcje klientów. Docelowo marki retro będą funkcjonowały wyłącznie w tych dwóch lokalizacjach.

– Mimo, że jesteśmy nowoczesnym koncernem, pamiętamy o historii naszej firmy. Jej ważnym rozdziałem jest CPN, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Logotyp CPN należy do klasyki polskiego wzornictwa i jest unikatowym dziełem sztuki. Jest on eksponowany m.in. w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wiemy też, że marka wciąż żyje w świadomości Polaków, którzy traktują ją z dużym sentymentem. Reaktywując markę chcemy naszym klientom dać okazję do tego, by mogli bezpośrednio obcować z dziedzictwem nierozerwalnie związanym z historią Polski i rodzimej motoryzacji – powiedział Marcin Stefaniak, Dyrektor Biura Promocji i Reklamy, PKN ORLEN.

Na obecnym etapie projekt dotyczy dwóch stacji – w Warszawie przy ul. Markowskiej (CPN) i w Bodzanowie koło Płocka (Petrochemia Płock). Ich rebranding powinien zostać zakończony do końca tygodnia. Charakterystyczne logotypy marek CPN i Petrochemii Płock pojawią się m.in. na dystrybutorach, pylonach z cenami oraz na budynku obu stacji. W obiektach dostępna będzie podstawowa oferta gastronomiczna w tym wysokiej jakości kawa i hot-dogi.

Koncern dysponuje obecnie siecią blisko 2800 nowoczesnych stacji paliw w Polsce, Czechach, Niemczech i na Litwie. W odpowiedzi na zmieniające się trendy konsumenckie, PKN ORLEN wdraża szereg rozwiązań mających na celu rozwój oferty i usprawnienie obsługi. Tylko w tym kwartale na trasie Łódź – Wrocław otwarto najnowocześniejszą w Europie stację ORLEN Drive w formacie drive through, na której można zatankować, zamówić produkty gastronomiczne i zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z auta. W tym czasie do dyspozycji klientów oddana została również aplikacja ORLEN Mobile z modułem płatniczym ORLEN Pay, który umożliwia płatność za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze na 1300 stacjach własnych Koncernu.

Rozwój oferty na stacjach paliw pod marką ORLEN dotyczy także dostępności i różnorodności produktów pozapaliwowych. Jest on realizowany m.in. poprzez modernizację istniejących obiektów i rozbudowę konceptów gastronomicznych w całej sieci Koncernu. W wyniku tych działań na koniec 3 kwartału br. w sieci funkcjonowało 1947 takich punktów, w tym 1631 Stop Cafe w Polsce (włączając w to 274 sklepy convenience pod marką O!SHOP), 248 Stop Cafe w Czechach, 23 Stop Cafe na Litwie oraz 45 Star Connect w Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Gulf 2018-12-12 09:02:11

    Ceny też będą takie jak na CPNach w latach 90tych?

  • Maciej 2018-12-11 18:36:43

    Szanowni Redaktorzy - literówka w tytule... nikt tego nie widzi???

  • Amman 2018-12-11 10:39:12

    Wielka mi nowina...już kilka miesięcy temu zapowiadali takie ruchy. A wynikają one z ochrony praw autorskich do wspomnianych logotypów. Więcej stacji raczej nie będzie, chyba że dla czyjegoś widzimisię.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6676
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.