Panattoni zakończył pierwszy etap budowy centrum dystrybucyjnego dla Castoramy

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2017 13:32

Panattoni Europe  zakończył pierwszy etap budowy centrum dystrybucyjnego dla Castorama Polska w Strykowie. Deweloper zrealizował pierwsze 50 tys. m kw. ze 100 tys. planowanych. Kolejny etap inwestycji przypadnie na 2018 r.

Po jego zakończeniu, powierzchnia magazynowa zajmie aż 98,5 procent całego obiektu, zaś socjalno-biurowa 1450 m kw. i będzie dostosowana do planowanego zatrudnienia 300 pracowników. Projekt jest realizowany zgodnie z kryteriami środowiskowymi, spełniającymi zasady zrównoważonego rozwoju np. w celu zmniejszenia zużycia energii zastosowano oświetlenie LED, które dodatkowo wzbogacono o system jego dynamicznego sterowania.

Najnowsza inwestycja Panattoni Europe dla Castorama Polska jest już drugą realizacją dewelopera dla tego najemcy – pierwsza, o powierzchni 50 tys. m kw. powstała również w Strykowie. Jak komentuje Marek Dobrzycki, managing director Panattoni Europe inwestycja „należy do największych na rynku umów najmu sieci DIY, a realizacja pierwszego etapu miała ekspresowe tempo. Przekazanie najemcy pierwszych 50 tys. m kw. odbyło się zaledwie 120 dni po rozpoczęciu prac budowlanych. To było ogromne wyzwanie dla zespołu Panattoni Europe”.

Decyzja Castorama Polska o zwiększeniu zasobów powierzchni magazynowej podyktowana była stałym rozwojem Castorama Polska ─ jej własnej sieć sprzedaży i zaplecza logistycznego, a także realizacją strategii międzynarodowej grupy Kingfisher: „One Kingfisher”. Obecnie wszystkie spółki będące częścią grupy, współpracują ze sobą m.in. w obszarze łańcucha dostaw, a dzięki obiektowi firma w jeszcze większym stopniu będzie mogła realizować swoje kluczowe zobowiązania wobec klientów – zapewniać im jak najlepszą dostępność produktów i atrakcyjne ceny.

- Dzięki otwarciu kolejnego centrum dystrybucyjnego w Strykowie będziemy mogli w praktyce lepiej wykorzystać nasze kompetencje i międzynarodową skalę działalności. Ta inwestycja pozwoli nam ograniczać koszty i zapewniać szybkość dostaw, co pozytywnie wpłynie na ceny w naszych sklepach i łatwość zakupów – mówi Krzysztof Maśny, dyrektor ds. zarządzania łańcuchem dostaw Castorama Polska.

Podstawową funkcją obiektu jest wzmocnienie zaplecza logistycznego dla 74 sklepów sieci w Polsce oraz sklepu internetowego. Dodatkowo, centrum dystrybucyjne będzie wsparciem dla obsługi regionalnej, poprzez dystrybucję części produktów kierowanych do Rumunii i Rosji. Będzie również centrum konsolidacyjnym dla polskich dostawców, którzy w ramach Grupy Kingfisher eksportują produkty do innych krajów Europy i sprzedają je w ramach sieci.

Lokalizacja centrum dystrybucyjnego Castorama Polska to Stryków ─ jedno z najbardziej korzystnych miejsc magazynowej mapy Polski. Sąsiedztwo w Łodzi, a także najważniejszych szlaków komunikacyjnych - węzeł autostrady A2 (Stryków II), a także droga 71 (Zgierz-Stryków) w pobliżu krajowej trasy 14 (Warszawa-Łódź) - sprawiają, że powstający magazyn będzie doskonale skomunikowany z resztą kraju. Jednocześnie odległość kilkunastu kilometrów od Łodzi umożliwi korzystanie z tamtejszego rynku pracy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.