Pandora rezygnuje z franczyzy

Property News 11 października 2018 18:39

Zgodnie z globalną strategią sieci Pandora do 2022 r. większość concept store’ów na świecie, a jest ich ok. 2,5 tys., przejdzie na własność marki. W Polsce, po serii otwarć nowych lokalizacji, firma bardziej skupia się na udoskonaleniu istniejących. Trwają prace nad nową koncepcją mebli eksponujących biżuterię, a za jakiś czas sieć przejdzie wnętrzarski lifting.


Dorota Pomacho-Pątkiewicz, dyrektor zarządzająca Pandora Jewelery CEE: W Polsce mamy trzech partnerów franczyzowych, którzy prowadzą nasze sklepy. W tej chwili nie szukamy kolejnych, ponieważ powoli przekształcamy strukturę sieci sprzedaży. W zeszłym roku przejęliśmy 13 sklepów partnerskich. Podobnie stanie się z pozostałymi. Jest to rezultat globalnej strategii marki – w ciągu pięciu lat wszystkie sklepy Pandora będą sklepami własnymi marki. Zależy nam na tym, aby salony nie różniły się między sobą ani wyglądem, ani poziomem obsługi. Klient, który wchodzi do sklepu z szyldem Pandora powinien otrzymać taki sam serwis sprzedażowy jak i posprzedażowy bez względu na to czy jest to franczyza czy sklep własny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.