PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Paweł Dziekoński: Kazar nie pojawi się w Lidlu czy Biedronce. To krótkowzroczna strategia

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2019 12:34

Paweł Dziekoński: Kazar nie pojawi się w Lidlu czy Biedronce. To krótkowzroczna strategia Paweł Dziekoński, fot. za fe.ckp.lazarski.pl

Stawiamy na jakość i siłę marki. Nie organizujemy wielu promocji cenowych, bo "nie gramy promocjami". Produkty marki Kazar nie pojawią się w żadnym z dyskontów typu Lidl czy Biedronka - mówił Paweł Dziekoński, wiceprezes zarządu Kazar Group na konferencji Fashion Economy.

Paweł Dziekoński jest zdania, że wejście marek typu premium do dyskontów to sposób na szybkie zwiększenie finansów, ale jest to krótkowzroczna strategia.

Firma niedawno wystartowała z nowym konceptem Kazar Studio. Pierwszy punkt został otwarty w stołecznej Galerii Mokotów. Koncept jest adresowany do pokolenia Y. Jak podkreślał wiceprezes marki Kazar,  handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia, a cena nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe tej grupy społecznej. Swoje wybory opierają raczej na wrażeniach estetycznych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • hhf 2019-11-25 11:19:09

    Bardzo dobre myślenie...każda marka premium w Biedrze czy Lidlu automatycznie traci, nie kupiłbym butów, które były na promocji w Lidlu,

  • ;) 2019-11-24 12:02:04

    Nie może BYĆ !!! W końcu ktoś Normalny w tej Polsce !!!

    Gdyby Kazar był w takich tandetach to byłby mój koniec tej marki..Bardzo dobrej Klasycznej marki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,20

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7520
Ilość aktualnych ofert: 501740

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.