Pepkor Europe jako Pepco Group chce być największą firmą w segmencie dyskontów wielobranżowych

Autor: dlahandlu.pl 30 września 2019 11:28

Pepkor Europe jako Pepco Group chce być największą firmą w segmencie dyskontów wielobranżowych Fot. materiały prasowe

Pepkor Europe, ogólnoeuropejska sieć dyskontów wielobranżowych o różnych formatach sklepowych, poinformowała o zmianie nazwy na Pepco Group.

Zmiana nazwy na Pepco Group jest zwieńczeniem rocznych działań mających na celu intensyfikację rozwoju. Grupa ukończyła długoterminowy proces refinansowania o wartości 475 mln EUR, wzmocniła zespół zarządzający, mianując nowe osoby na najwyższe stanowiska, a także osiągnęła wynik EBITDA za rok kończący się 30 września 2019 roku, szacowany na 18%.

Nowa nazwa wskazuje na relację grupy z jej największą, zajmującą czołową pozycję na rynkach środkowoeuropejskich marką konsumencką - siecią dyskontów niespożywczych PEPCO.

Pepco Group obejmuje trzy niezależne marki dyskontów wielobranżowych: PEPCO, Dealz i Poundland.

Pepco Group ma obecnie 2698 sklepów w 14 krajach, zatrudnia ponad 33 000 osób i ogłosiła zamiar osiągnięcia statusu największej firmy w segmencie dyskontów wielobranżowych, prowadzącej docelowo ponad 4000 sklepów. Kontynuuje też program otwierania nowych sklepów.

Grupa planuje udostępniać klientom do 300 nowych placówek rocznie, głównie pod marką PEPCO ze względu na możliwość wykorzystania czołowej pozycji rynkowej w 11 krajach, w których już działa. Intensywniej będą też otwierane sklepy Dealz — inspirowane marką Poundland z towarami szybkozbywalnymi, przemysłowymi i odzieżą — początkowo w Polsce i Hiszpanii.

Zespół zarządzający Pepco Group tworzą: dyrektor generalny (CEO) Andy Bond, poprzednio CEO w Asda i dyrektor zarządzający George Clothing, dołączył do grupy w 2015 r.; dyrektor finansowy Nick Wharton, mianowany przez Pepco Group w 2018 roku, był poprzednio CEO w Dunelm i dyrektorem finansowym w Superdry oraz Halfords. Z kolei Sean Cardinaal, dyrektor operacyjny, pracuje w Pepkor od 15 lat, z czego pięć lat jako CEO sieci Ackermans.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,67

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7939
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.