Poczta Polska z ofertą wyprawki szkolnej celuje w klientów wsi i małych miast

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2018 11:50

Długopisy, temperówki, kredki i zeszyty – to najczęściej wybierane przez klientów Poczty Polskiej artykuły, jakie znalazły się w sezonowej ofercie. W ramach akcji „Szkoła” wyprawkę szkolną można kupić w placówkach pocztowych do końca października 2018 roku, a lektury szkolne są dostępne przez cały rok.

Spośród wprowadzonych w lipcu do sprzedaży 150 artykułów dla uczniów największą popularnością cieszą się długopisy zarówno tradycyjne jak i ścieralne. Chętnie kupowane są także kredki dwustronne oraz podwójne temperówki, kołonotatniki, notesy oraz zeszyty. Klienci często wybierają też produkty dla przedszkolaków, tekturowe książeczki, książeczki z naklejkami oraz kolorowanki.

Oprócz szkolnej oferty sezonowej w placówkach pocztowych dostępny jest przez cały rok szeroki wybór artykułów piśmienniczych i biurowych oraz książek, w tym lektur szkolnych. Piątkę najpopularniejszych lektur stanowią: „Zemsta” Aleksandra Fredry, „Wiersze dla dzieci” Juliana Tuwima, „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego, „Ania z Zielonego Wzgórza” Lucy Maud Montgomery oraz „Dziady” Adama Mickiewicza. W pocztowych placówkach można też kupić słowniki, atlasy, repetytoria oraz przykładowe testy egzaminacyjne.

– Naszą ofertę kierujemy głównie do mieszkańców małych miejscowości i wsi, gdzie nie ma ani sklepów papierniczych, ani księgarń. Dzięki temu, że mamy placówki pocztowe w każdej polskiej gminie docieramy do szerokiej grupy odbiorców – mówi Marta Piekarczyk dyrektor Wydziału Zarządzania Działalnością Handlową. – Wyprawka szkolna to oferta sezonowa, jej sprzedaż będzie prowadzona do końca października. Spodziewamy się wzrostu zakupów zeszytów, bloków rysunkowych i piórników w pierwszych dniach września – dodaje.

Przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej systematycznie rosną od kilku lat. W ubiegłym roku wartość sprzedaży towarów handlowych kształtowała się na poziomie 400 mln zł. W pierwszym półroczu br. spółka odnotowała  wzrost  przychodów w porównaniu do osiągniętych w pierwszym półroczu 2017 roku, szczególnie wzrosła sprzedaż napojów i słodyczy oraz gier i zabawek. Rośnie też sprzedaży wydawnictw w placówkach pocztowych.  Konsekwentnie realizowana jest strategia sprzedażowa, kładąca nacisk na ofertę przede wszystkim  produktów pocztowych, takich jak koperty oraz pocztówki, artykułów piśmienniczych, wydawnictw, ale także słodyczy i napojów, produktów upominkowych i artykułów sezonowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.