Prezes 5.10.15.: Zakaz handlu w niedziele nie zaszkodził naszym sklepom

Autor: pb.pl 6 lutego 2019 10:58

Prezes 5.10.15.: Zakaz handlu w niedziele nie zaszkodził naszym sklepom Fot. Facebook/5.10.15.

— Zakaz handlu w niedzielę nie wpłynął negatywnie na kondycję tradycyjnych sklepów 5.10.15. Nowoczesny klient przenika między wszystkimi kanałami sprzedaży. Musimy to rozumieć. W dniach i godzinach, kiedy sklepy stacjonarne są zamknięte, w naturalny sposób sprzedaż przenosi się do internetu. Trzeba być na to przygotowanym. Wtedy organizujemy specjalne promocje, a także oferujemy bezpłatne dostawy w ramach e-sklepu — mówi Marek Czupryna, prezes spółki Komex, właściciela sieci sklepów 5.10.15., w rozmowie z Pulsem Biznesu.

W ciągu ostatnich kilku lat właściciel sieci sklepów 5.10.15. tak inwestował w kanały sprzedaży, aby ze sobą nie konkurowały, ale się wzajemnie uzupełniały. Z pomocą przyszły nowe technologie.

— Już teraz oferujemy naszym klientom usługę Click & Collect, czyli możliwość zrobienia zakupów w sklepie online i odebrania ich w dogodnych godzinach, przy okazji wizyty w sklepie stacjonarnym. Dodatkowo, jeśli produkty nie spełniają oczekiwań, można je oddać sprzedawcy. Usługa Click & Collect spotyka się z coraz większym zainteresowaniem i, jak pokazują nasze obserwacje, spełnia oczekiwania klientów. Dlatego nasi partnerzy franczyzowi chętnie wdrażają tę usługę w swoich placówkach. Obecnie jest dostępna w wielu sklepach stacjonarnych 5.10.15. W ten sposób łączymy olbrzymią sieć franczyzy z dynamicznym środowiskiem e-commerce. W perspektywie nasz e-commerce będzie działać w pełnej kooperacji z siecią sklepów franczyzowych i pracować niejako dla nich. Rezultatem tego wdrożenia jest obopólne zadowolenie związane ze zwiększeniem ruchu w sklepie, a co się z tym wiąże — wzrost liczby klientów i obrotów sklepu — mówi Marek Czupryna.

Przeczytaj także:

To niejedyne rozwiązania z zakresu nowych technologii, z których skorzystają również partnerzy agencyjni. Innym udogodnieniem jest wyposażony w ekrany dotykowe, innowacyjny koncept POP-UP store, w którym można dokonać zakupów lub zrobić e-rezerwację na produkty niedostępne fizycznie w sklepie. Spółka planuje stworzenie kolejnych nowoczesnych POP-UP store’ów w formule franczyzowej.

By zwiększyć dostępność produktów dla klientów, Komex planuje rozwijanie sieci stacjonarnych sklepów — obecnie posiada ich ponad 220, z czego większość to sklepy agencyjne (franczyzowe). Planuje już kolejne otwarcia, szczególnie że są zainteresowani. Obecnie przybywa ich kilkanaście rocznie, głównie w ramach franczyzy. Na wejście do sieci mają szansę partnerzy ze wszystkich polskich miast, mających minimum 15 tys. mieszkańców.

całość na pb.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,70

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7037
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.