Prezes Circle K Polska: Nowa marka przyciąga zainteresowanie klientów

Autor: dlahandlu.pl 4 grudnia 2017 11:10

Prezes Circle K Polska: Nowa marka przyciąga zainteresowanie klientów fot. materiały prasowe Circle K

Połowa z ponad 350 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo marki widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. W ostatnich dniach zakończył się również rebranding stacji w woj. kujawsko-pomorskim. Zakończenie całego procesu zmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r.

– Rebranding stacji prowadzony na tak wielką skalę to jedno z największych wyzwań w trakcie naszej blisko 25-letniej obecności w Polsce. Mając za sobą połowę tego procesu, możemy pokusić się już o pierwsze wnioski dotyczące tego, jak klienci odbierają markę Circle K. Mogę powiedzieć, że mamy powody do satysfakcji: przede wszystkim udało nam się utrzymać lojalną grupę klientów i doprowadzić do tego, że nowa marka przyciąga zainteresowanie zupełnie nowych odbiorców naszej oferty – mówi Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska.

Zmiana nazwy Statoil na Circle K sukcesywnie obejmuje kolejne regiony Polski. Do końca roku nazwę zmienią stacje na Pomorzu, w tym również Trójmiasto. Styczeń i luty to z kolei czas na Polskę Wschodnią – stacje pod logo Circle K będą otwierane m.in. w Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy. Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.

Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane