Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Prezes TXM: W Nowy Rok wejdziemy ze zmotywowanym, kompetentnym zespołem

Property News 18 grudnia 2017 10:15

Prezes TXM:  W Nowy Rok wejdziemy ze zmotywowanym, kompetentnym zespołem Marcin Gregorowicz, prezes TXM

TXM historycznie zlokalizował swoje sklepy w mniejszych miastach i małych miejscowościach. To zapewne w takich ośrodkach będziemy się rozwijać - mówi Marcin Gregorowicz, prezes TXM. Mimo przejściowych kłopotów z zatowarowaniem, sieć z optymizmem patrzy w 2018 r. i deklaruje zamykanie w najbliższych miesiącach tylko nierentownych sklepów.

Przychody ze sprzedaży towarów w internecie w listopadzie 2017 wzrosły o około 2 proc. w porównaniu do listopada 2016 r. Jak docelowo mają wyglądać proporcje kanałów online i offline?

Wierzę, że w ciągu trzech lat kanał sprzedaży internetowej będzie stanowił kilka procent sprzedaży ogółem. Do tego poziomu powinniśmy dojść w sposób naturalny, bez nadmiernie kosztownych działań promujących nasz sklep internetowy. Natomiast z całą pewnością mogę stwierdzić, że nasze sklepy stacjonarne nie staną się showroomami.

Rok  2017 zamykają Państwo z 400 sklepami na pokładzie, wiele z nich jest w parkach handlowych, pozostałe przy ulicy. Które z nich mają strategiczne znaczenie?

Nowoczesne retail parki, które znajdziemy w niemal każdej miejscowości zmieniają mapę handlową, co nie oznacza, że sklepy przy ulicach czy domach handlowych w starszym wydaniu całkowicie tracą na znaczeniu. Kluczem do podejmowania decyzji gdzie zostać i lokować inwestycje, a skąd się wycofywać, są klienci. To oni pomagają nam podejmować decyzje. Tam gdzie jest wzmożony ruch handlowy, tam TXM powinien mieć swoje sklepy.

Czy okres przedświąteczny pomoże rozładować nieprawidłowe zatowarowanie, do którego doszło w pierwszej połowie roku?

Największy nacisk na wyprzedaż tych produktów kładliśmy w lipcu i sierpniu. Działania były kontynuowane we wrześniu i październiku, nieco zwolniliśmy w listopadzie.

Grudzień byłby dobry do kontynuowania działań wyprzedażowych, ale bardziej skupiamy się na sprzedaży nowego, atrakcyjnego asortymentu.

TXM co 2 tygodnie wydaje gazetkę promocyjną, w grudniu gazetek jest więcej i są one dystrybuowane w zmodyfikowany sposób. Tradycyjnie trafiamy z ulotkami do mieszkań, a część środków przeznaczyliśmy na dystrybucje w czasopismach kobiecych. Towary promocyjne wchodzą  do naszych sklepów w trzech falach, co pomaga utrzymać zainteresowanie naszym asortymentem.

Za Wami trudne miesiące, sporo przetasowań na najwyższych stanowiskach…

To prawda. Dwie z trzech osób w zarządzie są w spółce dopiero od września. Ponadto w ostatnich miesiącach, czy nawet tygodniach zatrudniliśmy m. in. nową dyrektor marketingu oraz dyrektor zakupów. Zamknęliśmy kwestię obsadzenia kluczowych stanowisk w TXM - liczymy, że w Nowy Rok wejdziemy ze zmotywowanym, kompetentnym zespołem.

Więcej na propertynews.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.