Prima Moda: Omnichannel to efektywna strategia

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2018 09:41

Prima Moda S.A. w I półroczu br. osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 15 081 tys. zł wobec 17 339 tys. zł w analogicznym okresie ubiegłego roku.

- Spółka wypracowała 1 093 tys. zł zysku netto, udowadniając skuteczność przyjętej strategii działania. Kontynuując działania reorganizacyjne skupiła się na rozwoju szczególnie modelu sprzedaży wielokanałowej. Konsekwentnie realizowane założenia biznesowe pozwoliły wypracować przedstawione za okres pierwszego półrocza wyniki, świadczące o prawidłowości rozpoznania kierunków działania i zasadności podjętych decyzji. Spółka upatruje, że dotychczas podjęte
działania będą dawały dalsze widoczne efekty w kolejnych okresach. Prima Moda będzie kontynuowała rozwój modelu omnichannel oraz budowę sklepów hybrydowych, jak również podejmowała będzie inwestycje w tym w rozwój procesów logistycznych w celu osiągnięcia kolejnych sukcesów na rynku w nadchodzących latach, a przedstawione wyniki świadczą o potencjale możliwości w tym zakresie - czytamy w raporcie spółki.

Spółka I półrocze 2018 r. kończy z zyskiem na działalności operacyjnej w wysokości 1 593 tys. zł. - Bardzo ważny jest odnotowany dalszy wzrost udziału w sprzedaży kanału e-commerce, obrazujący aktualne trendy konsumenckie. Prima Moda będzie kontynuowała rozwój omnichannel w oparciu o zgromadzone doświadczenie, będzie wzbogacała ofertę handlową i dostosowywała się do zmieniających się dynamicznie preferencji klientów - podaje spółka.

Prima Moda prowadzi sprzedaż detaliczną produktów poprzez sieć własnych salonów obuwniczych w największych centrach handlowych oraz e-commerce (własny sklep internetowy). Salony Prima Moda ulokowane są w najatrakcyjniejszych galeriach i centrach handlowych w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.