Primark odpuszcza kanał online? Sieć stawia na stacjonarne sklepy

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 13 września 2019 11:05

W przyszłym roku Primark chce otworzyć 19 kolejnych sklepów - w tym pierwszy w Polsce. Sklepu internetowego wciąż nie ma w planach - podaje retaildetail.eu.

Irlandzka sieć spodziewa się wzrostu obrotów o 4 proc. w ostatnim roku obrotowym, kończącym się 14 września. Prognozuje też niższy o 2 proc. obrót LfL.

W strefie euro Primark spodziewa się 5-proc. wzrostu, ponieważ takie rynki, jak Belgia, Francja, Włochy i Hiszpania mają się dobrze. Spadek sprzedaży LfL to pokłosie niższej sprzedaży w Niemczech oraz wzrostu sprzedaży odzieży online. To zjawisko, do którego Primark nie chce na razie dołączyć - ani poprzez własne kanały, ani na platformach stron trzecich.

Jedyną opcją dla Primark jest więc dalsze otwieranie nowych sklepów, co robi się z entuzjazmem: w tym roku otwarto ich  14. W przyszłym roku sieć otworzy 19 placówek, w tym pierwszy sklep w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,84

  • Min

    3,78

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.