Proces integracji sieci MediaMarkt i Saturn dobiegł końca

Autor: dlahandlu.pl 2 października 2018 15:49

Proces integracji sieci MediaMarkt i Saturn dobiegł końca Fot. materiały prasowe

22 placówki Saturna w całej Polsce funkcjonują już pod szyldem „MediaMarkt”. Strategiczna decyzja pozwoliła na wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 86 sklepów MediaMarkt z szeroką ofertą najnowszej elektroniki użytkowej. Kanały sprzedaży obu sieci zostały zintegrowane pod marką MediaMarkt. Sieć przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług. 

- MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele - podkreśla Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, starając się dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów. W październiku br. sieć powiększy się o kolejny sklep stacjonarny, który zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.

MediaMarktSaturn Polska to wiodący dystrybutor elektroniki użytkowej w Polsce. Obecnie grupa prowadzi w  Polsce 86 sklepów MediaMarkt. W całej Polsce sieć zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.