Promod, Mango i Mohito znikają z lubelskiej Plazy

Autor: lublin.wyborcza.pl 18 stycznia 2018 09:57

W galerii handlowej przy Lipowej nie ma już takich sieci jak Promod, Mango czy Camaieu. Zamknięty jest także sklep Mohito - podaje wyborcza.pl.

Lublin jest bardzo nasycony pod względem konkurujących ze sobą obiektów (Lublin Plaza, Tarasy Zamkowe, Atrium Felicity, Galeria Olimp, Galeria Orkana, a teraz Skende), ale konkurencja to naturalny element rozwijającego się i dojrzewającego rynku.

Jak odpowiedział Wyborczej Artur Pleskot, dyrektor Lublin Plaza, zmiany w centrum są efektem zmieniających się strategii marek, które wynajmują powierzchnie. Niektóre z nich stawiają na mniejszą liczbę lokalizacji, ale za to o dwukrotnie większym metrażu niż dotychczas, inne natomiast zmieniają wizerunek swoich obecnych sklepów, a część w ogóle rezygnuje z obecności na rynku polskim. Plaza chce się jak najlepiej dostosować do oczekiwań i zapowiada zmiany. Planowana jest częściowa modernizacja obiektu, zmiany w lokalizacjach niektórych najemców oraz otwarcie nowych sklepów.

Więcej na lublin.wyborcza.pl

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,19

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8106
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.