Rossmann przeznaczy 215 mln euro na nowe otwarcia i modernizację sklepów

Autor: dlahandlu.pl 2 maja 2019 12:29

Rossmann przeznaczy 215 mln euro na nowe otwarcia i modernizację sklepów Fot. materiały prasowe

Rossmann ogłosił plan inwestycyjny o wartości 215 mln euro. Środki maja zostać wykorzystane zarówno na nowe otwarcia, jak i modernizację istniejących sklepów. Detalista dąży do osiągnięcia docelowego obrotu w wysokości 10 mld euro – informuje IGD Retail Analysis.

Sieć prowadzi obecnie 3 900 sklepów na siedmiu rynkach w Europie.

W tym roku zostanie zmodernizowanych 175 sklepów, a 200 nowych, zarówno w Niemczech, jak i na całym świecie, zostanie otwartych. Nowe sklepy będą miały zwiększoną powierzchnię sprzedaży, do ok. 700 mkw., w porównaniu z średnią powierzchnią 580 mkw. w obecnie istniejących sklepów.

- Działalność ta pomoże Rossmannowi osiągnąć docelowy obrót w wysokości 9,9 mld euro w 2019 r., co oznacza wzrost z 9,46 mld euro osiągniętych w 2018 r. – informuje IGD.

Detalista zaznaczył, że inwestycja w sklepy stacjonarne jest szczególnie istotna, ponieważ kanał online stanowi relatywnie niewielką część sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6955
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.