Rossmann wystartował z konkursem dla przyszłych architektów

Rossmann rozpoczyna konkurs skierowany do studentów Politechniki Łódzkiej pn. „Generacje Rossmann – czwarty wymiar przestrzeni”. Zadanie konkursowe to opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz drogerii Rossmann.
Architektura przyjmuje, że istnieją cztery wymiary przy projektowaniu: długość, szerokość, wysokość i czas. Ten czwarty wymiar jest dla Rossmanna kluczowy. To wspólny mianownik uniwersalnego projektu sklepu dostosowanego do klientów w każdym wieku. Proponowane rozwiązania powinny służyć podwyższeniu komfortu podczas zakupów i sprzyjać upowszechnianiu pozytywnych wzorców zdrowego stylu życia taki jak dbałość o zdrowie, środowisko czy o uczucia.
Zadanie konkursowe to opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz drogerii Rossmann, chodzi o najbardziej prestiżowe lokalizacje sklepów. Ważne jest to, aby taki projekt był uniwersalny. Musi być przygotowany z myślą o starszych i młodszych klientach. Powinien uwzględniać dużą ilość produktów na półkach. Do wykonania jest prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania.
Przeczytaj także:
Pytaniem, z którym muszą się zmierzyć konkursowicze, to: jak zaprojektować przestrzeń przyjazną, w której każde pokolenie będzie czuło się komfortowo?
Uniwersalne projektowanie zakłada integralność międzypokoleniową oraz dbałość o zdrowie i komfort każdego użytkownika. Jest ono oparta na poniższych zasadach:
Przeczytaj także:
- projektowanie rozwiązań, które będą dogodne dla jak największej grupy klientów;
- uwzględnianie indywidualnych preferencji użytkowników. Niektórzy robią zakupy szybko i potrzebują mieć wybrany produkt „pod ręką”, a inni chcą poszukać nowych rzeczy, sprawdzić ich skład i skonsultować swój wybór z doradzą;
- projektowanie rozwiązań intuicyjnych w użytkowaniu, które będą wygodne dla klientów. Zależy nam na czytelnych informacjach w drogeriach, uwzględniających takie warunki jak oświetlenie w sklepie, podział na kategorie produktowe;
- projektowanie rozwiązań, które pozwolą klientom zachować naturalną pozycję ciała przy wybieraniu produktów, tak, aby nie wymagało to od nich nadmiernego wysiłku;
- unikanie rozwiązań przygotowanych tylko dla wybranej grupy wiekowej, co w pewien sposób dyskryminowałoby inne osoby.
Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowaliśmy dla was atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.
Do konkursu sieć zaprasza osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
Pracę konkursową należy dostarczyć do siedziby Organizatora (ul. św. Teresy 109 w Łodzi) z wyraźnym dopiskiem „Dział Inwestycji - Sklepy”. Na zgłoszenia czekamy do 19.11.2018 r. Listę zwycięzców ogłosimy do 17.12.2018 r.

WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Coca-Cola startuje z muzyczną loterią
-
NSA rozstrzygnie o zakazie nocnej sprzedaży alkoholu w Krakowie
- 09:36 Piotr i Paweł planuje nowy wystój w sklepach. Skąd pieniądze?
- 09:33 75 proc. pracowników z Ukrainy chce kontynuować pracę w Polsce
- 09:18 Sklep sieci JYSK w Ząbkach już otwarty
- 08:43 Wędliny suszone ZMB Białystok
- Śr 20:02 Ruszyła budowa Galerii Chełm. Lidl wśród najemców
- Śr 20:02 Raport Opineo.pl i Nielsen: Motorem sprzedaży w internecie są tzw. connected...
- Śr 20:02 Zatory płatnicze – zmora handlu i dostawców. Jaki kształt przyjmie regulacja?
- Śr 18:52 TFI Capital Partners chce zyskać jeszcze rok na sprzedaż Piotra i Pawła
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Tesco zwolni setki menadżerów?
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.