Rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej strategią Wojasa

Autor: Retailnet 13 września 2017 21:08

W pierwszym półroczu 2017 rok spółki Wojas otworzyła 5 nowych salonów w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Tym samym na koniec czerwca działały pod szyldem Wojas 184 sklepy własne oraz 2 franczyzowe (Rosja – Kaliningrad i Węgry – Debreczyn) – informuje Retailnet.

W tym okresie zostały otwarte dwa nowe salony w Polsce: w Centrum Handlowym Auchan w Gdańsku oraz w Starym Browarze w Poznaniu. W Czechach ruszył jeden salon zlokalizowany w Aupark Hradec Králové, a.s. oraz dwa nowe salony w Rumunii. Ponadto zamknięto dwa salony w Polsce: C.H. Rondo Bydgoszcz oraz Galeria Wileńska w Warszawie.

Spółka Wojas rozwija detaliczną sieć sprzedaży za granicą uznając to za strategiczny cel długookresowy. Efektem tego jest wejście pod koniec 2016 r. do Rumunii, a w 2017 r. otwarto w tym kraju dodatkowe dwa sklepy.

Strategia rozwoju Grupy Wojas zakłada rozwój istniejącej sieci sklepów firmowych z obuwiem marki Wojas zarządzanych przez spółki Wojas S.A., Wojas Slovakia s.r.o., Wojas Czech s.r.o. , Wojas Bel sp. z o.o. oraz Wojas SRL. Podmioty te w sposób ciągły poszukują lokalizacji, w których można otworzyć nowe salony, które powiększą istniejącą sieć sprzedaży lub zastąpią sklepy, które są zamykane z powodu trwałej nierentowności. Z rozwojem sieci sprzedaży wiąże się ryzyko otwarcia sklepu w lokalizacji, która nie będzie spełniać oczekiwań odnośnie poziomu sprzedaży. Ryzyko to jest ograniczane poprzez analizę efektywności danej lokalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane