RTV Euro AGD optymalizuje serwis mobilny

Autor: dlahandlu.pl 1 sierpnia 2019 09:37

RTV Euro AGD prowadzi intensywne prace nad optymalizacją serwisów e-commerce i m-commerce, wdrażając nowinki technologiczne. Rozwija również model omnichannel, pozwalający klientom na zakupy sprzętu online, offline i przez telefon. Sieć oferuje także usługę click & collect, pozwalającą zakupić lub zarezerwować produkt online i odebrać go w sklepie stacjonarnym nawet w ciągu godziny.

– Optymalizacja serwisu mobilnego to ważny kierunek naszych działań. W 2018 r. jako pierwsi w Polsce i jedni z pierwszych w Europie wdrożyliśmy technologię AMP w naszym serwisie mobilnym, dzięki której nasza strona jest jedną z najszybszych na rynku europejskim – powiedział Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV EURO AGD. – Planujemy dalsze prace nad optymalizacją User Experience naszych użytkowników mobilnych. Jest to niezwykle istotne, bo liczba internautów robiących zakupy przez kanał mobilny będzie rosła z roku na rok.

Aż 57% internautów deklaruje, że podczas zakupów zdarza im się przeglądać oferty na telefonie lub tablecie, a transakcję finalizują np. na laptopie. Spora grupa klientów (68%) korzysta z urządzeń mobilnych podczas zakupów w sklepie tradycyjnym, aby porównać ceny tych samych produktów w sieci.

– W sklepach stacjonarnych i na euro.com.pl mamy taką samą ofertę cenową. Chcemy, aby klienci mieli identyczne doświadczenia zakupowe w kontakcie z naszą marką, niezależnie od kanału sprzedaży – mówi Grzegorz Wachowicz. 

Wszystko wskazuje na to, że rynek e-commerce będzie rósł bardzo dynamicznie. Zwłaszcza że pokolenie digital natives będzie stanowić niebawem już ok. 75% osób aktywnych zawodowo i najsilniejszą grupę nabywczą. A dla tzw. cyfrowych tubylców internet jest naturalnym środowiskiem, z którego korzystają na różnych nośnikach. Z drugiej strony wciąż jest duża grupa klientów, którzy nie wyobrażają sobie zakupów bez odwiedzenia sklepu stacjonarnego.

– Według naszych badań około 30-40 proc. klientów bezwzględnie potrzebuje wsparcia sprzedawcy podczas zakupów. Oznacza to, że proces zakupowy nie przeniesie się do online’u, a sklepy stacjonarne nie będą całkowicie cyfrowe i bezobsługowe. Formuła zakupów w najbliższym czasie radyklanie się nie zmieni – podsumowuje Grzegorz Wachowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    8,56

  • Min

    6,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6508
Ilość aktualnych ofert: 272761

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.