Ryłko wraca do Manufaktury

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2019 11:05

Ryłko wraca do Manufaktury Fot. materiały prasowe

Manufaktura stawia na sprawdzone marki. Łódzki obiekt stale poszerza ofertę handlową, zdarzają się też powroty. Tak było z obuwniczą marką Ryłko, która po trzech latach przerwy wróciła do Manufaktury. Sklep nie tylko zmienił lokal na większy – salon ma 190 mkw. – ale też rozszerzył asortyment.

- Zdecydowaliśmy się powrócić do Manufaktury, ponieważ jest to naprawdę dobra inwestycja na przyszłość. Manufaktura cieszy się dużą popularnością oraz jest największym, i w naszej opinii, najlepszym centrum handlowym w Łodzi, a także strategicznym punktem sprzedażowym na mapie Polski – mówi Monika Kapłon, specjalista ds. marketingu RYŁKO. 

Powrót do Manufaktury to także całkowita zmiana aranżacji przestrzeni – salon ma teraz aż 190 mkw., dzięki temu oprócz butów znalazło się w nim miejsce na ekspozycję toreb, torebek, portfeli i akcesoriów do pielęgnacji obuwia.

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,10

  • Śr

    5,47

  • Min

    3,48

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 850

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 403880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.