Sektor fitness konsoliduje się

Property News 13 lutego 2018 09:29

To wygląda jak wielka konsolidacja sektora fitness. Po przejęciu przez Fit Invest 100 proc. udziałów sieci Zdrofit, pod parasolem Benefit Systems jest w Polsce ponad sto klubów. Jakub Raniszewski, wiceprezes przejmowanej spółki mówi co konsolidacja oznacza dla Zdrofitu oraz zdradza plany ekspansji marki poza Warszawę, w polskich centrach handlowych i biurowcach.

Początek 2018 roku to bardzo ciekawy czas dla rynku fitness. Jatomi zwija żagle, Zdrofit zyskuje 100 proc. inwestora jakim jest Benefit Systems. Co te zmiany oznaczają dla Państwa klubów?

Po pierwsze, to oczywiście jest to szansa na zagospodarowanie części rynku zwolnionej po Jatomi. Myślę, że jest to również kolejny przykład pokazujący, że osiągnięcie zysku w branży fitness nie jest proste, ani oczywiste. 30 stycznia zostały zawarte warunkowe umowy sprzedaży pomiędzy mniejszościowymi udziałowcami Zdrofit, a większościowym udziałowcem - spółką Fit Invest. Inwestor dokupił do 100 proc. udziałów w naszej spółce. Transakcja nie będzie miała jednak wpływu na skład zarządu, a kluby nadal będą działały pod marką Zdrofit.

Jakie mają Państwo plany rozwojowe? Czy 8 nowych punktów, których otwarcie zapowiadają Państwo na stronie internetowej to Państwa plan na 2018 r.?

Nasze plany rzeczywiście jeszcze niedawno obejmowały otwarcie 8-10 klubów w tym roku, ale w obecnej sytuacji, będziemy się starać powiększyć tę liczbę o kilka lokalizacji po Jatomi. 

W tej chwili mamy podpisanych kilka umów, a kilka negocjujemy, szczegóły zdradzimy wkrótce. 

Czy planują Państwo wyjście poza Warszawę? 

Do tej pory koncentrowaliśmy się na Warszawie i okolicach, bo budując lokalną sieć i jednocześnie naszą markę, byliśmy w stanie najmocniej korzystać z efektu synergii – organizacyjnie i marketingowo. Dużo łatwiej jest zarządzać klubami, które nie są od siebie zbyt mocno oddalone, a pozytywne opinie klientów o jednym klubie, procentują w całej sieci. W obecnej sytuacji wychodzimy poza stolicę, ale nie na zasadzie zmiany strategii czy kierunku, ale tego, że zupełnie nam nie przeszkadza analizowanie lokalizacji w innych miastach.

więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8477

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.