Showroom zamiast tradycyjnego sklepu

Property News 1 grudnia 2017 09:53

Coraz częściej najemcy centrów handlowych odchodzą od celów czysto komercyjnych, tworząc miejsca, które mają manifestować jakość produktu i wartości marki - mówi Robert Majkut, designer, współautor nowego konceptu salonu Dr Irena Eris, który powstał w Galerii Mokotów.

- Wizja, w której znikają wszystkie przestrzenie komercyjne jest nieprawdziwa. Jednak sklepy zmieniają się dziś z powodu gigantycznego rozrostu e-commerce i przeniesienia ogromnej liczby transakcji do internetu. To jednak odbiera nam możliwość doświadczania jakości marki, obcowania z produktem, doświadczania całego spektrum serwisu, który taka marka może oferować. Dlatego zmienia się zupełnie optyka myślenia o tym po co marki lokują się w takich miejscach jak galerie handlowe, czy pasaże i co chcą komunikować - mówi Robert Majkut, designer.

Jak dodaje, coraz częściej ta optyka rzutuje na kwestie projektowania takich miejsc. W Galerii Mokotów otwarty został showroom marki Dr Irena Eris, w którym prezentowane są wszystkie produkty tej marki, zarówno kosmetyki, usługi, jak i oferta hotelowa i SPA, jaką marka posiada w swoim portfolio w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,44

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.