Showroom zamiast tradycyjnego sklepu

Property News 1 grudnia 2017 09:53

Coraz częściej najemcy centrów handlowych odchodzą od celów czysto komercyjnych, tworząc miejsca, które mają manifestować jakość produktu i wartości marki - mówi Robert Majkut, designer, współautor nowego konceptu salonu Dr Irena Eris, który powstał w Galerii Mokotów.

- Wizja, w której znikają wszystkie przestrzenie komercyjne jest nieprawdziwa. Jednak sklepy zmieniają się dziś z powodu gigantycznego rozrostu e-commerce i przeniesienia ogromnej liczby transakcji do internetu. To jednak odbiera nam możliwość doświadczania jakości marki, obcowania z produktem, doświadczania całego spektrum serwisu, który taka marka może oferować. Dlatego zmienia się zupełnie optyka myślenia o tym po co marki lokują się w takich miejscach jak galerie handlowe, czy pasaże i co chcą komunikować - mówi Robert Majkut, designer.

Jak dodaje, coraz częściej ta optyka rzutuje na kwestie projektowania takich miejsc. W Galerii Mokotów otwarty został showroom marki Dr Irena Eris, w którym prezentowane są wszystkie produkty tej marki, zarówno kosmetyki, usługi, jak i oferta hotelowa i SPA, jaką marka posiada w swoim portfolio w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane