Sieć Douglas po 50 latach zmienia logo. „Zrób to dla siebie” w reklamach

Autor: wirtualnemedia.pl 2 sierpnia 2018 10:09

Sieć Douglas po 50 latach zmienia logo. „Zrób to dla siebie” w reklamach

Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową identyfikację wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie” - podały wirtualnemedia.pl

W nowym logo nazwa jest zapisana inną czcionką, w której litery D i O są splecione. Przedstawiciele firmy podkreślają, że jej nowy znak jest prostszy i bardziej nowoczesny. Identyfikację przygotowała niemiecka agencja Peter Schmidt Group (należąca do sieci BBDO). Rebranding został zapowiedziany miesiąc temu przez niemiecką centralę firmy Douglas. Nowa identyfikacja będzie wprowadzana stopniowo w 19 krajach w Europie, w których działa spółka (łącznie ma 1,9 tys. perfumerii). Będzie stosowana we wszystkich kanałach komunikacji. Zmiany ogłoszono właśnie w Polsce, wprowadzono je już w sklepie internetowym i na profilach social mediowych firmy. Nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie”. Występują w niej znane osoby z różnych krajów europejskich: Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.