Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Słowenia i Kazachstan to nowe cele rozwoju dla LPP

Autor: wnp.pl 18 sierpnia 2018 23:58

W drugiej połowie roku odzieżowa grupa zamierza otworzyć pierwsze salony w Słowenii i Kazachstanie. W planach na 2019 r. są również otwarcia w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie.

W ostatnich dniach LPP otworzyło pierwszy sklep w Izraelu, a mianowicie salon marki Reserved w Tel Awiwie. Izrael jest 20 rynkiem zagranicznym, na którym obecna jest firma z Gdańska.LPP zdecydowało się na ekspansję w oparciu o model franczyzowy, przy współpracy z lokalnym partnerem - firmą H&O. W tej części świata grupa LPP wcześniej rozpoczęła działalność już w Egipcie, Katarze, Kuwecie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

- To kolejny etap naszej strategii ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że nasze obroty co roku wzrastać będą globalnie o co najmniej 15 proc. Bez nowych rynków taka dynamika nie byłaby możliwa - wskazał Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.

- Chcemy budować globalną rozpoznawalność marki Reserved, dlatego nasze salony otwieramy wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał rynkowy. Na Bliskim Wschodzie taką lokalizacją jest właśnie Izrael - dodał.

H&O - partner franczyzowy gdańskiej spółki – wesprze ją w pozyskiwaniu kolejnych lokalizacji. Za obsługę logistyczną salonów w Izraelu będzie odpowiadało centrum dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim.

Otwarcie kolejnego sklepu Reserved w Izraelu jest planowane w pierwszej połowie 2019 r. Następny będzie prawdopodobnie Sinsay, a docelowo firma chce wprowadzić na rynek izraelski wszystkie swoje marki (pozostałe to Cropp, House i Mohito).

Ambicją LPP jest wchodzenie każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. W drugiej połowie roku grupa zamierza otworzyć pierwsze salony w Słowenii i Kazachstanie. W planach na 2019 r. są również otwarcia w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie.

Obecnie LPP posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln m kw. oraz sklepy on-line w 11 krajach Europy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Stark 2018-08-30 13:06:46

    Doświadczenie pokazuje, że wejście na nowe rynki w tym regionie Europy nie stanowi problemu dla naszego giganta odzieżowego. O sukces w tych krajach można być spokojnym.

  • Kamilos 2018-08-28 14:33:31

    Ponad 1700 salonów, wow nie zdawałem sobie sprawy. Czy jakaś inna polska firma ma więcej?

  • nie mam pytan 2018-08-22 19:43:41

    Też możemy być potentatem odzieżowym na świecie i cieszę się, że mamy kilka firm, które odważnie wychodzą ze swoimi kolekcjami poza granice Polski. Jestem pewien, że z biegiem czasu niejedna polska firma będzie rozpoznawalna w wielu krajach, a LPP jest tego świetnym przykładem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.