Sprzedaż Gino Rossi w listopadzie niższa o 26,1 proc. rdr

Autor: dlahandlu.pl 5 grudnia 2018 17:53

Sprzedaż skonsolidowana Gino Rossi S.A. w listopadzie br. wyniosła 12,6 mln zł i była niższa o 26,1 proc. rdr. Od stycznia do końca listopada sprzedaż spółki wyniosła 147,8 mln zł, co oznacza spadek o 15,5 proc. rdr.

Sprzedaż w kanale e-commerce była w listopadzie niższa o 10,4 proc. - podała spółka w komunikacie.

Przypomnijmy: w III kw. 2018 r. spółka Gino Rossi wykazała 11,42 mln zł skonsolidowanej straty netto w porównaniu do 0,64 mln zł zysku w III kw. 2017 r.

W pierwszych trzech kwartałach 2018 r. spółka wykazała 30,05 mln zł skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej w porównaniu z 3,25 mln zł w tym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły 121,62 mln zł w porównaniu z 139,25 mln zł rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł minus 18,26 mln zł wobec 9,28 mln zł rok wcześniej.

Gino Rossi zarządza markami modowymi Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,69

  • Śr

    0,32

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.