Sprzedaż internetowa marki Coccodrillo w I kw. urosła o 47 proc.

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2018 09:30

Firma CDRL osiągnęła w marcu 12,3 mln zł przychodów z polskich sklepów wobec 11,4 mln zł w 2017 r., oznacza to 8-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody z e-commerce zwiększyły się o 14 proc. do poziomu 1,6 mln zł.

Narastająco, w pierwszym kwartale polskie sklepy sieci Coccodrillo wypracowały 31,9 mln zł przychodów i były wyższe o 11 proc. niż przed rokiem.

Narastająco, w pierwszym kwartale 2018 roku, spółka zanotowała 5,4 mln zł przychodów w kanale e-commerce, osiągnęła zatem 47-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W 2017 roku wszystkie przychody grupy CDRL, w tym również eksportowe wyniosły 230,3 mln zł i były o 13,1 proc. wyższe niż przed rokiem. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 29,6 mln zł, co oznacza wzrost o 33,9 proc. Zysk netto wyniósł 13,4 mln zł i był nieco niższy niż przed rokiem, co jest efektem wyceny walutowych kontraktów terminowych.

W roku 2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 500 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 3% w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 111 – poza nią.

W 2018 spółka planuje optymalizację krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcia 30-40 nowych sklepów za granicą.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane