"Stacja Smaku" - pilotaż nowej oferty gastronomicznej na stacjach Lotos

Autor: dlahandlu.pl 7 maja 2019 19:12

"Stacja Smaku" - pilotaż nowej oferty gastronomicznej na stacjach Lotos

Dziewiętnaście nowych pozycji w menu, m.in. bagietka Kurczak Teriyaki, sałatka Caprese, Klasycznie Wypasiony burger oraz szeroka oferta wege. Na zmodernizowanej stacji LOTOS w Redzie uruchomiono sprzedaż kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu. Jest to pierwsza stacja LOTOS w Polsce, która prowadzi sprzedaż w nowym koncepcie.

Stacja Smaku jest odpowiedzią na potrzeby wymagającego klienta oraz aktualne trendy, także w aspekcie rozwoju oferty Cafe Punkt i budowania atrakcyjności oferty stacji LOTOS na konkurencyjnym rynku. To oferta dań przygotowywanych na oczach klienta z najlepszych składników, według autorskich receptur. Produkty, w większości podawane na gorąco, są  idealnym rozwiązaniem na śniadanie czy lunch w podróży - podaje spółka.

– Wyszkoleni pracownicy zaproponują i przygotują na oczach klienta – w ciągu 3-4 minut od zamówienia – wybraną kanapkę lub przekąskę zgodnie z preferencjami klienta. Pomogą też w wyborze pysznej kawy lub świeżo wyciskanego soku. Kluczowymi wartościami nowej oferty jest nie tylko czas oczekiwania na zamówienia, jakość produktów czy wygoda konsumpcji, ale przede wszystkim szerokość asortymentu oraz atrakcyjność cenowa nowej oferty – podkreśla Paulina Kobiela, menadżer ds. zarządzania kategorią w spółce LOTOS Paliwa.

Robione na miejscu posiłki to nowa jakość na stacjach LOTOS. To, co wyróżnia tę ofertę to współpraca z najlepszymi dostawcami, własne receptury pieczywa na zakwasie czy oryginalne sosy i dodatki. Pomyślano też o propozycjach dla osób ceniących produkty wege: burger, wrap, hot dog, sałatka oraz panini w różnych kompozycjach smakowych. Specjalnie dla tej grupy klientów przygotowano też burgera z buraka oraz rollera z cieciorki i kaszy jaglanej.

– W ostatni weekend kwietnia pierwsi klienci mogli poznać nowe smaki na naszej stacji – potwierdza Marek Jagła, kierownik stacji w Redzie. – Obserwujemy bardzo pozytywny odzew naszych stałych klientów. Dużym zainteresowaniem cieszy się Burger Szefa oraz Wrap Złocisty Kurczak. Jest to atrakcyjna oferta również dla wszystkich osób w podróży, w tym rodzin, które często odwiedzają naszą stację w drodze na wakacje czy weekendowy odpoczynek.

Jako pierwszą lokalizację dla nowego konceptu wybrano stację LOTOS w Redzie przy ul. Wejherowskiej 3. Stacja przeszła w pierwszym kwartale tego roku gruntowną modernizację, uwzględniającą elementy budynku stacji – nowe otoki, pylon, wizualizację oraz zmianę wystroju wnętrza. Zaproponowano też nową aranżację Cafe Punkt: meble oraz kolorystykę sprzyjającą odpoczynkowi w podróży.

– W ramach realizacji strategii rozwoju sieci stacji LOTOS – w tym rozwoju sprzedaży produktów i usług pozapaliwowych – planowane jest wdrożenie projektu na około 10 stacjach oraz dalszy rozwój w kolejnych latach – podkreśla Wojciech Weiss, prezes zarządu spółki LOTOS Paliwa.

– Własna koncepcja pozwala implementować ofertę również na stacjach o mniejszym potencjale sprzedażowym. Od strony technologii została tak zaprojektowana, aby jej modułowość umożliwiała wprowadzenie oferty na mniejsze formaty stacji paliw, również u naszych partnerów franczyzowych – wyjaśnia Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu spółki LOTOS Paliwa ds. handlu.

LOTOS posiada sieć blisko 500 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    12,21

  • Min

    3,56

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.